پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

ازدواج پرستو صالحی / همسر پرستو صالحی کیست ؟ +عکس ها

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی بازیگر ۴۱ ساله سینما و تلویزیون با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر ازدواج خود را به هوادارانش داد.

خانم پرستو صالحی متولد ۹ ام آبان ماه سال ۱۳۵۶ در بیمارستان شهدای تجریش می باشد، وی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. و تا قبل از ازدواج به همراه مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ‌شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می‌ کرد.

اسطوره‌هایش محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است.

اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده‌است.

وی به دلیل حضور در سریال طنز زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان به شهرت رسید.

پرستو صالحی به همراه برادرش، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسلدر رمضان سال ۱۳۹۵ از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت و گفت: «دردسرهای زندگی ما، از یک منقل و دوست‌های پدرم شروع شد که انتهاش به اینجا ختم شد. سرطانی بود که در زندگی ما افتاد و خوشبختی خانواده من را گرفت. مادرم اولین بار که متوجه شد پدرم معتاد است، آن موقع من ۸ سالم بود».

برادر وی امیر نیز افزود: «از مرکز توجه پدرم دور شدیم. فقط پدرم با دوستان دور هم بودند و بیشتر در مسافرت‌ها این کار را انجام می‌دادند و اسمش را می‌گذاشتند تفریح».

صالحی خطاب به خانواده و مخاطبان این برنامه گفت: «نیومدم که بگم پدرم بد است، آمدم بگم که اعتیاد پدرم را از من گرفت». وی بارها اعلام کرده که یک استقلالی هست.

 

شاهین صمدپور، مستندساز و کارگردان در اینستاگرامش نوشت: رفاقتِ من و خانم صالحی عزیز بر می گرده به بیش از ده سال پیش، زمانی که تو یک فیلم هم بازی بودیم و پارتنر هم بودیم. در طی این سال ها صراحت بیان خانم صالحی باعث شد همیشه براشون احترام خاصی قائل باشم. دیشب خبر ازدواج شون رو توی صفحه شون خوندم و خیلی خوشحال شدم.

پ ن: بلافاصله بهشون پیغام دادم که پرستو جان داماد لطفن؟ که ایشون در جواب گفتن از بچه های معروف سینما نیست و نمی شناسیدشون. خواستم بگم پرستو جان می دونی که ما مردم ایران تو اینجور موارد کمی کنجکاو و جستجوگر هستیم، فضول نیستیمااا، کمی کنجکاو و جستجوگر تا دوستان خودشون زحمت نکشیدن نرفتن شماره شناسنامه ی داماد رو هم در بیارن لطفن خودت از ماه داماد رونمایی کن، متشکرم.

سوای از شوخی این مرد خوش بخت هرکسی که هست اش یک عمر کنار هم شاد باشید و سلامت.

 

پرستو صالحی در نمایی از فیلم کوتاه “لذت هاى گناه آلود” به نویسندگى و کارگردانى مهدى فرد قادرى …
۲.۷/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *