پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ قبل از ظهر به وقت تهران

ورود به سایت پارسی جو – جستجوگر ایرانی اینترنت parsijoo.ir

“پارسی جو” یک موتور قدرتمند جست و جوی وب است  که توسط متخصصان و اساتید دانشگاه های یزد برنامه نویسی شده است. پارسی جو در حال حاضر قدرتمندترین جستجوگر بومی در کشور عزیزمان ایران است. برای استفاده از امکانات این جستجوگر قوی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://dustaan.com/files/uploads/-000//1/www.dustaan.com-مجله-اینترنتی-1483973494.png

برای ورود به سایت پارسی جو کلیک کنید.


پارسی جو یک موتور جستجوگر پیمایشی مستقل است و تمام مراحل خزش، نمایه سازی و رتبه‌بندی در سرورهای پارسی جو و توسط الگوریتم‌های طراحی شده توسط گروه پارسی جو انجام می‌گیرد

جستجوگر ایرانی پارسی جو یک موتور جستجوی مستقل فارسی است و به عنوان قدرتمندترین جستجوگر بومی در کشور ایران فعالیت می‌کند. فاز تحقیقاتی این جستجوگر در سال ۱۳۸۷ و توسط دکتر علی محمد زارع تکمیل و نسخه اول آن در سال ۱۳۸۹ با پوشش یک میلیون صفحه بر روی وب قرار گرفت. هم‌اکنون نسخه پنجم این موتور جستجو با نمایه‌سازی بیش از یک و نیم میلیارد صفحه و ارائهٔ بیش از ۱۵ سرویس متنوع و کاربردی فعال می‌باشد.

پارسی‌جو با جستجوی سریع و دقیق در میان صفحات فارسی، حذف سایت‌های مزاحم و اسپم در لیست نتایج و هم‌چنین ارائهٔ قابلیت مدرن نمایش نتایج جستجو به صورت ترکیبی از سرویس‌های مختلف همانند تصویر، ویدئو، آوا، خبر و … به شکل هوشمندانه‌ای کاربران را در یافتن نیازهایشان همراهی می‌کند.

جستجوگر پارسی‌جو در حال حاضر علاوه بر سرویس حیاتی جستجوی وب و ارائهٔ قابلیت‌های منحصربه‌فرد در جستجوی فارسی، ۱۵ سرویس متنوع و کاربردی همچون سرویس خبر، ویدئو، آوا، تصویر، دانلود، بازار، نقشه، ترجمه، مقالات علمی و سرویس‌های ارزش افزوده نظیر تقویم، استخدام، اوقات شرعی، مقالات علمی، ورزش، آب‌وهوا، قیمت را در اختیار فارسی‌زبانان قرار داده‌است. اپلیکیشن‌های موبایل و همچنین سرویس‌های سفارشی‌شده پارسی‌جو نیز با قدرت گرفتن از این جستجوگر بومی عرضه شده است.

۳.۷/۵ - (۸ امتیاز)

۳ دیدگاه‌ها

  1. سلام
    چطور میتوان بدون گوگل یا مرور گر دیگر از پاسی جو استفاده کرد یا به آن وصل شد

  2. آیا افراد با افسردگی شدید تحت درمان دارویی کیس مناسبی برای ایمپلنت دندانی هستند؟یانه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *