جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب عامل پیشرفت کشور است

مجله انلاین دوستان : آیت‌الله حسن ممدوحی در کرمانشاه اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر بر اقتصاد مقاومتی اشاره داشته است.

نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب عامل پیشرفت کشور است
نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب عامل پیشرفت کشور است

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به ‌معنای تکیه بر توان داخلی است، ادامه داد: این به‌معنای قطع ارتباط با کشورهای خارجی نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا حداکثر احتیاجات کشور در داخل تامین شود و برای موفقیت در این زمینه افزایش کیفیت تولیدات داخلی بسیار مهم است.

وی، صرفه‌جویی را یکی از موضوعات اساسی اقتصاد مقاومتی بیان کرد و متذکر شد: صرفه‌جویی به‌معنای کم مصرف کردن نیست، بلکه پرهیز از اسراف است.

ممدوحی با تأکید بر اینکه مصرف باید معقول و عادلانه صورت بگیرد، عنوان داشت: فرهنگ زیربنای تمام امورات است و اگر فرهنگ مناسب در هر زمینه‌ای وجود نداشته باشد، آن مقوله نتیجه مطلوبی به‌دنبال نخواهد داشت.

به گفته وی اگر بخواهیم در اقتصاد پیش‌رو و موفق عمل کنیم، باید به فرهنگ متوازن نیز توجه داشته باشیم و تمام مسئولان و مردم برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

ممدوحی نامگذاری سال ۹۳ به‌‌نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب را نقشه راه و عامل پیشرفت و موفقیت کشور عنوان کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان بیان داشت: نظام فرهنگی و نظام اقتصادی با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند و توجه لازم به این دو مقوله موجب دست یافتن به نتایج خوب می‌شود.//فارس

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *