سه شنبه , ۷ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

فروش دختران “حورالعین” به صورت برهنه در “رقه”

مجله انلاین دوستان :  عناصر داعش علیه دخترانی که آنها را از خانه هایشان در شمال عراق در اگوست گذشته ربوده اند، دست به جنایت اخلاقی وسوء استفاده جنسی می زنند.

dustaan.com-فروش-دختران-برهنه-وریه-داعشبه گزارش  “العالم”، یک روزنامه انگلیسی از جنایتهای اخلاقی و شنیع گروه تروریستی داعش علیه زنان عراقیِ ایزدیِ اسیر خبر داد. روزنامه “دیلی میل” چاپ انگلیس در گزارشی آورده است: «زینب بنگورا نماینده ویژه سازمان ملل در امور خشونت جنسی تاکید کرد که گروه تروریستی داعش دوشیزگان زیباروی شبیه به “حور العین” را انتخاب می کند و آنها را برای فروش به بازار بردگان در شهر رقه سوریه می فرستد تا دختران به آن کسی تعلق بگیرد که مبلغ گزافی بپردازد.»
به نوشته این روزنامه، گروه تروریستی داعش دختران اسیر را برهنه و پس از انجام آزمایش باکرگی، قیمت آنها را تعیین می کند و سپس برای فروش به بازار بردگان می فرستد. در گزارش این روزنامه آمده است: «سازمان ملل پس از انجام تحقیقات و جمع آوری اطلاعات از مناطق مختلف سوریه، عراق، ترکیه، لبنان و اردن، جنایتهای شنیع داعش علیه دختران زیباروی ایزدی را برملا کرد.»
دیلی میل افزود: «عناصر داعش علیه دخترانی که آنها را از خانه هایشان در شمال عراق در اگوست گذشته ربوده اند، دست به جنایت اخلاقی وسوء استفاده جنسی می زنند. زیباترین دختر به مقر داعش ارسال می شود و برهنه و به یکی از جنگجویان این گروه تروریستی فروخته می شود و البته، اولویت با سرکردگان داعش، سپس فرماندهان و در مرحله بعد عناصر معمولی است.»

 

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. خاک برسر سازمان ملل که درعصر علم و دموکراسی بسادگی از کنار این اتفاقات غیرقابل تحمل میگذرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *