سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۸ بعد از ظهر به وقت تهران

راز سرقت ۲۸ کیلو طلا در خودروهای لاکچری

سه کارمند کارگاه طلافروشی در مدت سه سال، ۲۸کیلو طلا ازآنجا سرقت کردند. استعفای همزمان آنها و خرید خودروهای لاکچری، راز این سرقت را فاش کرد.

راز سرقت ۲۸ کیلو طلا در خودروهای لاکچری

به گزارش خبرنگار جام جم، دوازدهم آذر امسال مردی که کارگاه طلاسازی در شمال تهران دارد با طرح شکایتی در شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران مدعی شد ۲۸کیلو طلا از کارگاهش سرقت شده و به سه کارمندش مشکوک است.
پرونده او به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت: چند سالی است که کارگاه طلاسازی دارم. دو مرد به‌عنوان تحصیلدار و حسابرس و زنی به‌عنوان منشی در کارگاهم کار می‌کردند. یک هفته قبل، سه کارمندم تسویه‌حساب کرده و رفتند. من هم حسابرس و منشی جدیدی استخدام کردم. به خاطر این‌که به رفتن ناگهانی آنها مشکوک بودم، شروع به بررسی حساب‌ها و فاکتورها کردم. فاکتورها دستکاری‌شده بود و آنها مقدار زیادی طلا سرقت کرده بودند. با بررسی وضعیت آنها متوجه شدم منشی سابقم در یک طلافروشی مشغول به کارشده و دو نفر دیگر مشغول طلافروشی و تجارت شده و وضع مالی‌شان خوب شده است. آنها در این مدت ۲۸ کیلو طلا از من سرقت کردند و با آن برای خود خودروی گران‌قیمت خریده‌اند. پس‌ازاین شکایت، مأموران تحقیقات را آغاز کرده و سه متهم را شناسایی و دستگیر کردند. یکی از متهمان به پلیس گفت: مرد طلاساز به من و دو همدستم اعتماد کامل داشت. سال‌ها برایش کارکرده بودیم. اطلاعات کارگاهش دست ما بود و خیلی اعتماد داشت. به خاطر این‌که گردش مالی او زیاد بود، متوجه برداشت طلا توسط ما نمی‌شد. در هر فروش حدود ۲۰۰ گرم از طلاها را برداشت می‌کردیم. در مدتی که آنجا کار می‌کردیم، حدود ۲۸ کیلو طلا سرقت کردیم. این سرقت‌ها
سه سال طول کشید و وقتی وضع مالی‌مان خوب شد تصمیم گرفتیم از مرد طلافروش جدا شویم و برای خودمان کارکنیم.
رفیع زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر به جام جم گفت: با اعتراف این متهم، دو همدستش نیز گفته‌های او را تایید کردند و جرایم‌شان را پذیرفتند. برای آنها قرار قانونی صادرشده و تحقیقات از متهمان ادامه دارد. قرار شد پول و اموالی را که از راه سرقت ۲۸ کیلو طلا به دست آورده‌اند، بابت خسارت به شاکی بدهند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *