شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴ قبل از ظهر به وقت تهران

دستگیری زن ۴۰ ساله با ۳۰۰ کیلو حشیش

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سیرجان از منزل زن قاچاقچی، ۳۰۰ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

دستگیری زن 40 ساله با 300 کیلو حشیش

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیرجان با رصد و اقدامات اطلاعاتی دریافتند زنی سابقه دار منزلی را برای نگهداری و تحویل موادمخدر به باندهای کلان استان های دیگر اجاره کرده است. سردار عبدالرضا ناظری افزود: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت که در ادامه نیروهای پلیس با شناسایی منزل مزبور در عملیاتی هماهنگ، این زن قاچاقچی را به دام انداختند و ۳۰۳ کیلوگرم حشیش را کشف کردند.وی با بیان این که این متهم ۴۰ ساله سابقه دستگیری در یکی از استان های کشور را دارد، ادامه داد:متهم با همدستی خواهرزاده ۲۴ ساله اش این منزل را به پاتوق معتادان و توزیع مواد افیونی تبدیل کرده بود. وی اضافه کرد :دستگیری افراد و اعضای باندهای مرتبط با این قاچاقچی ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین از کشف۸۱۶ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱۸ کیلوگرم تریاک و ۴۷۷ کیلوگرم حشیش در عملیات پلیس شهرستان رابر و ۱۲۰ کیلوگرم تریاک از یک قاچاقچی مسلح در عملیات ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ و دستگیری دو قاچاقچی خبر داد.

 

 

خطر از بیخ گوش مسافران پرواز کرمانشاه گذشت
نقص فنی باعث شد ایرباس ۳۲۰ که از تهران عازم کرمانشاه بود، به مهرآباد بازگردد.
به گزارش مهر، یک فروند هواپیمای ایرباس A ۳۲۰ شرکت هواپیمایی معراج به رجیستری EP-AJI و با شماره پرواز ۲۸۲۹ دیروز در مسیر تهران به کرمانشاه، به علت نقص فنی در میانه مسیر ناچار به بازگشت شد و در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کرد.
گفته می‌شود در پی فرود اضطراری این هواپیما، هیچ یک از مسافران مصدوم نشدند ولی ظاهراً برای مدت کوتاهی باند ۲۹ L (باند ۲۹ چپ) مهرآباد مسدود شده بود.

 

 

دزد سابقه دار با اسلحه قلابی به دام افتاد
جوان ۳۴ ساله ای که دارای دو سابقه کیفری است این بار در حالی هنگام به دام انداختن طعمه در پارک منطقه اسماعیل آباد مشهد توسط عوامل بسیج دستگیر شد که کلت قلابی را درون پاکت چیپس مخفی کرده بود.به گزارش خراسان، این دزد سابقه دار که در دایره تجسس کلانتری سپاد مشهد مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفته بود در اعترافات خود گفت: من ساکن بولوار امامت هستم ولی برای زورگیری به پارک اسماعیل آباد آمده بودم!این متهم به دستور سرگرد عامری (رئیس کلانتری سپاد) به مراجع قضایی معرفی شد.

 

 

متهم تحت تعقیب با تیراندازی پلیس زمین گیر شد
ماموران تجسس کلانتری سیدی مشهد در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت های خیابانی ، متهم سابقه دار و تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی را ردزنی کردند.سرهنگ مالکی سرکلانترجنوب پلیس مشهد گفت: ماموران پلیس با تعقیب سایه به سایه ،متهم را غافلگیرو درحالی که در برابر ماموران انتظامی مقاومت نشان می داد او را دستگیر کردند.ازاین متهم یک خودروی پراید مسروقه کشف شدو تحقیقات پرونده ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *