جمعه , ۱۰ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۰ قبل از ظهر به وقت تهران

دختر جوان در مقابل چشمان نامزدش زنده زنده سوخت /سعید بی خیال سوار تاکسی شد رفت! + عکس

مرد جوان ثروتمند نامزدش را در حال زنده زنده سوختن داخل ماشین دید و او را رها کرد ، بی توجهی مرد به این فاجعه و حادثه دلخراش خبر داغی بود که در آمریکا سوژه رسانه ها شد.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/10/15/04/4558EF7500000578-0-image-a-55_1508036843869.jpg

حادثه ی دلخراش در آمریکا با عنوان سوختن دختر جوان در مقابل چشمان بی توجه نامزدش تیتر اخبار داغ امریکا شد ، دختر جوان که اصالتا هندی بوده است داخل ماشین نامزدش سوخت.

سعید احمد ۲۳ ساله ماشین گرانقیمت و لوکس خود را در حالیکه میان شعله های آتش می سوخت کنار خیابان رها کرد و بی توجه به همه چیز صحنه را ترک کرد ، شوکه شدن حاضرین تنها از رفتار عجیب مرد جوان نسبت به خودروی او نبود بلکه نامزد جوان این مرد هم زنده زنده داخل اتومبیل در حال سوختن بود و این همان بخش جنجال برانگیز حادثه است.

هارلین گرول ۲۵ ساله دختر جوان هندی بود که داخل ماشین لوکس نامزدش زنده زنده سوخت در حالیکه نامزدش سعید احمد بی توجه به این مسئله به سمت دیگر اتوبان آمد و سوار بر تاکسی از آنجا دور شد ، یکی از شاهدان ماجرا ویدئویی کوتاه از رفتار جنجالی پسرجوان ضبط کرده بود گفت :او می دانست که زن جوان داخل ماشین در حال سوختن است ، زن جوانی که در سمت راننده نشسته بود ، اما انگار برایش هیچ اهمیتی نداشت اظهارات این شاهد زمانی ثابت شد که نیروهای آتش نشانی بعد از خاموش کردن شعله های آتش جسد سوخته زنی را روی صندلی راننده کشف کردند.

 

نیروهای پلیس سعید احمد را در یکی از بیمارستان ها درحالیکه برای درمان سوختگی سطحی پا و دستانش بستری شده بود شناسایی و بازداشت کردند ، او در مورد این حادثه دلخراش تنها گفته است که در آن ساعت حالت عادی نداشته است و هنگامی که متوجه آتش سوزی شد سعی کرده بود تا از داخل ماشین خارج شود./رکنا

۴/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *