چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹ قبل از ظهر به وقت تهران

ادعای فلج شدن دانش آموز رودباری با لگد آقای معلم! +عکس

روز گذشته مصاحبه ای از پدر یک دانش آموز اهل شهرستان رستم آباد رودباربه همراه تصاویر فرزندش که عصا زیر بغل دارد، منتشر شد که مدعی است پسرش به واسطه تنبیه معلمش فلج شده و او نتوانسته به دلیل آن چه اعمال نفوذ معلم در پرونده خواند حقش را بگیرد.

به گزارش رکنا، روز ۲۵ اسفند ماه سال گذشته دانش آموز پایه ششم در حیاط مدرسه با دوستانش سرگرم بازی بود که در یک ماجرای بچگانه با یکی از دانش آموزان پایه سوم که در حال بازی فوتبال بود درگیر شد؛ در این صحنه معلم جوان که با دانش آموزان پایه سوم در حال بازی بود متوجه درگیری این دو دانش آموز شد.  به ادعای این گزارش، وی  بدون هیچ صحبتی به سمت پسر ۱۲ ساله رفت و چند لگد محکم به پای این پسر زد.(فیلم این صحنه نیز در سایت  رکنا  قرار داده شده است)
محمد سجاد لنگان لنگان به اتاق مدیر مدرسه رفت و از معلم جوان شکایت کرد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و این دانش آموز در حالی که اشک می ریخت به کمک دوستانش به کلاس درس رفت تا زنگ آخر به صدا در آمد و به سختی خود را به پشت در اتاق مدیر رساند تا این که پدرش وارد مدرسه شد .
پدر محمد سجاد وقتی پسرش را دید که نمی تواند روی پایش بایستد وارد اتاق مدیر شد و خواست تا دوربین مداربسته حیاط مدرسه را بررسی کند تا متوجه علت این درگیری شود که در صحنه ای عجیب دید معلم جوان بدون هیچ حرفی برای جدا کردن دو دانش آموز، محمد سجاد را با لگدهای پی در پی از محل دور می کند.او پسرش را به بیمارستان منتقل و از معلم شکایت کرد .
پنج ماه از این ماجرا می گذرد و محمد سجاد تنها با کمک یک عصا و به آرامی قدم می زند و پدرش وقتی دید شکایت هایش در شهرشان به نتیجه نمی رسد به تهران آمد و به پزشکی قانونی کل کشور مراجعه کرد و خواست تا نظریه دقیق را برای پرونده فرزندش اعلام کنند.
محمد سجاد رستمی که به کمک یک عصا و به سختی راه می رود  ضمن تشریح صحنه این برخورد به رکنا گفت: حدود سه ماه داخل خانه به صورت استراحت کامل بودم و تنها کاری که مدرسه مان انجام داد این بود که یک معلم به خانه فرستادند تا امتحاناتم را جواب دهم .
این پسر نوجوان که مقام دومی شهر خود را در رشته دو و میدانی دارد به خبرنگار رکنا گفت: آرزو داشتم پلیس شوم و در رشته ورزشی دو و میدانی شرکت کنم و مقام آور شوم اما حالا وقتی صدای بازی بچه ها را می شنوم تنها خودم را به پشت پنجره خانه می‌کشانم و آن ها را تماشا می کنم و دیگر نمی توانم همراه آن ها باشم.
وی افزود: پای راستم یک سانت کوچک تر از پای چپم شده و حتی رشد و تورم و تفاوت را درپاهایم می توانید مشاهده کنید و از این که دیگر نمی توانم مثل قبل باشم ناراحتم.
درد دل پدرانه و اعتراض به بی عدالتی
پدر محمد سجاد رستمی در خصوص این حادثه مدعی است : شکایت کردم اما به خاطر بی عدالتی نتوانستم حق پسرم را بگیرم، آن ها با اعمال نفوذی که داشتند مانع آن شدند که نظریه پزشکی قانونی به درستی به دادگاه برسد و در نظریه پزشکی وضعیت پای پسرم را نرمال اعلام کردند این در حالی بود که هشت پزشک متخصص و ارتوپد با دیدن تصاویر پاهای پسرم اعلام کردند که سه جای پای  او شکسته و مفصل رشد نیز آسیب دیده است اما شکایتم به جایی نرسید تا این که تصمیم گرفتم به تهران بیایم.
وی افزود: شهرمان کوچک است و همه همدیگر را می شناسند و همین باعث اعمال نفوذ در پرونده پسرم شده است به تهران مراجعه کردم و در پزشکی قانونی کل کشور پیگیر پرونده و نظریه اصلی هستم تا حق پسرم پایمال نشود.
رستمی گفت: تا الان حدود ۲۰ میلیون تومان برای درمان پسرم پرداخت کرده ام که به خاطر بی پولی مجبور شدم یخچال و فرش خانه را بفروشم و هیچ یک از مدیران و معلمان در این ماجرا به کمک ما نیامدند، حتی پزشکان متخصص اصرار دارند پسرم را در بیمارستان خصوصی بستری کنم اما هزینه درمان آن زیاد است. محمد سجاد باید ۲۱ روز در بیمارستان بستری شود و هزینه هر شب آن فقط ۷۰۰ هزار تومان است که پول درمان ندارم و پیگیر پرونده پسرم هستم تا شاید راهی پیدا شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *