پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

توطئه شوم زن خیانتکار برای قتل شوهر

مرد جوان زمانی که همراه همسرش بار سفر بست تا برای تفریح به چالوس بروند، نمی‌دانست قرار است قربانی توطئه همسرش شود.

به گزارش جام‌جم ، تیر ماه امسال خانواده مردی با مراجعه به پلیس چالوس از ناپدید شدن مرموز پسر و عروس خود خبر دادند. آنها در شکایت خود گفتند: ما اهل اصفهان هستیم. لیلا و سعید چند روز قبل برای تفریح به چالوس آمدند اما از حدود یک هفته قبل ارتباط آنها با ما قطع شد. با طولانی شدن غیبت آنها راهی چالوس شده و به ویلای آنها رفتیم اما در را باز نکردند و از داخل ویلا بوی تعفن می‌آید.

پس از این شکایت تیمی از ماموران با دستور قضایی وارد ویلای مورد نظر شده و با جسد سعید روبه‌رو شدند. بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد، حدود یک هفته از زمان قتل می‌گذرد. این در حالی بود که هیچ ردی از لیلا نبود.

در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

تحقیقات پلیسی نشان داد، این زوج با هم اختلاف‌هایی داشته‌اند و به احتمال قوی سعید قربانی توطئه همسرش شده است.

با گذشت هشت ماه از این جنایت مخفیگاه لیلا در یکی از استان‌های غربی کشور پیدا شد و تحقیقات محلی نشان داد، او همراه پسر جوانی به این استان آمده و با هویتی جعلی زندگی می‌کند.

سر انجام روز گذشته لیلا همراه پسر جوان به نام شاهرخ دستگیر شد. آنها پس از انتقال به چالوس بازجویی شدند که لیلا جزئیات قتل شوهرش را فاش کرد.

او به ماموران گفت: با شوهرم اختلاف داشتم و مدام با هم دعوا می‌کردیم. چند ماه قبل از قتل در شبکه‌های اجتماعی با شاهرخ آشنا شدم و دوستی ما شکل گرفت. بعد از مدتی به او علاقه‌مند شدم و تصمیم گرفتیم برای این که بتوانیم با هم زندگی کنیم سعید را بکشیم. طبق نقشه قبلی، همراه سعید به بهانه تفریح راهی شمال شدیم و در آنجا با قرص‌های خواب‌آور شوهرم را بی‌هوش کردم. بعد شاهرخ وارد ویلا شد و شوهرم را خفه کردیم. بعد از قتل جسد را همان جا رها و همراه شاهرخ فرار کردم.

سرهنگ احمدرضا رستمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این باره به جام‌جم گفت: فردی که به متهمان فراری خانه داده بود نیز شناسایی و دستگیر شد و تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *