چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

اقدام عجیب پروین در ساختمان باشگاه پرسپولیس

مجله انلاین دوستان : محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در زمان زمامداری‌اش در فدراسیون فوتبال دو ساختمان خریداری کرد و به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هدیه داد تا پس از سال‌ها دربدری این دو باشگاه صاحب ساختمان شوند که تا به امروز پابرجا باقی مانده و به عنوان دفتر مرکزی دو باشگاه شناخته می‌شود. 

به پاس این اقدام ارزشمند در ورودی ساختمان دو باشگاه با نصب تابلویی از زحمات دادکان بابت خرید این دو ساختمان و اهدای آن به دو باشگاه پرطرفدار پایتخت تقدیر و تشکر شده بود اما اخیرا تابلوی نصب شده در ورودی ساختمان باشگاه پرسپولیس کنده شده و از آن اثری نیست! 

اقدام عجیب پروین در ساختمان باشگاه پرسپولیس

اقدام عجیب پروین در ساختمان باشگاه پرسپولیس


گفته می‌شود این اقدام عجیب به دستور علی پروین سرپرست سرخ‌ها انجام شده است! ظاهراً این رفتار پروین ریشه در تصمیم حسین هدایتی دارد! حسین هدایتی رفیق شفیق پروین و مردی که سلطان بابت کمک‌هایش به او در سمت جدید حساب فراوانی باز کرده بود، چندی پیش به دیدار دادکان رفت و اعلام کرد که تنها در شرایطی حاضر است به پرسپولیس کمک کند که دادکان مدیرعامل پرسپولیس شود و اینگونه آب پاکی را روی دست پروین ریخت و همین بیعت هدایتی با دادکان به اندازه‌ای سلطان را عصبانی کرد که دستور داد بلافاصله تابلوی تقدیر از دادکان را از ورودی باشگاه بکنند چرا که این رفتارهای هدایتی را ریشه در صحبت‌های دادکان می‌داند./افکارنیوز

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *