پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۲ بعد از ظهر به وقت تهران

واکنش ستاره سابق رئال به جدایی رونالدو

لوئیس فیگو هموطن کریستیانو رونالدو که سابقه بازی در رئال مادرید را در کارنامه فوتبالی خود دارد، خطاب به رونالدو گفت : اما او و هر بازیکن دیگری که در رئال بازی می کند باید به خوبی بداند که باشگاه بزرگ‌تر از هر بازیکن و مدیری است.

  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,کریستیانو رونالدو

ستاره سابق رئال مادرید و تیم ملی فوتبال پرتغال واکنشی ابهام‌انگیزی به احتمال جدایی رونالدو از رئال داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بعد از متهم شدن کریستیانو رونالدو به فرار مالیاتی خبرهای زیادی درباره تصمیم این بازیکن پرتغالی برای جدایی از رئال مادرید به گوش رسیده است و جالب اینکه خود رونالدو هنوز واکنشی در این زمینه از خود نشان نداده و ترجیح می دهد که سکوت کند.

لوئیس فیگو، هموطن رونالدو واکنش جالبی به احتمال جدایی رونالدو داشت. او گفت: جدایی رونالدو و یا ماندن او در رئال مادرید یک تصمیم شخصی است و به خود او ربط دارد. باشگاه‌های زیادی هستند که رونالدو می‌تواند بعد از جدایی از رئال در آنها بازی کند اما او و هر بازیکن دیگری که در رئال بازی می کند باید به خوبی بداند که باشگاه بزرگ‌تر از هر بازیکن و مدیری است.

او ادامه داد: از نظر من هیچ بازیکنی برای یک باشگاه ضروری نیست. من منظورم رونالدو نیست، بلکه تنها می خواهم بگویم که هیچ باشگاهی تنها به یک بازیکن وابسته نیست حتی اگر این بازیکن بهترین باشد. تاریخ یک باشگاه آن هم باشگاه بزرگی مانند رئال فراتر از هر بازیکن و مدیری است.

فیگو در حالی که در بارسلونا بسیار محبوب بود تصمیم گرفت که راهی رئال مادرید شود تا هواداران بارسا لقب خائن را به او بدهند و هیچ‌گاه کاپیتان خود را نبخشند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *