جمعه , ۵ ام تیر ماه سال ۱۴۰۵ ساعت ۲:۴۶ بعد از ظهر به وقت تهران

ماجرای دانش ‌آموزی‌ که به گروگان‌ گرفته شد

با‌ تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی کرمان پسربچه هشت ساله ای که پس ازربودن درمسیرمدرسه توسط آدم ربایان به استانی دیگرمنتقل شده بود به آغوش خانواده خود بازگشت.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/09/02/139409021519413206566544.jpg

فرمانده انتظامی استان کرمان روزگذشته درتشریح جزئیات این آدم ربایی گفت:اواخر اردیبهشت امسال،گروگان گیری یک پسربچه هشت ساله درمسیرمدرسه در شهر کرمان به مرکز فوریت های پلیسی گزارش شدکه باتوجه به حساسیت موضوع،بلافاصله پس ازدریافت این خبرتیم گشت انتظامی و پلیس آگاهی درمحل وقوع حادثه حاضرشدند.به گزارش خبرنگارما، سردارناظری افزود:دربررسی های اولیه مشخص شد صبح زود دو مرد و یک زن با سرقت یک خودروی سواری که سرویس مدرسه بود اقدام به ربودن پسربچه ای هشت ساله کردند. این مقام ارشد انتظامی کرمان با بیان این که ربودن این دانش آموز ، براساس نقشه از پیش طراحی شده آدم ربایان بود، اظهار کرد: آدم ربایان در ادامه سرویس مدرسه رابه یکی از نقاط حاشیه شهر کرمان می برند و گروگان را به خودروی خود منتقل می کنند. وی خاطر نشان کرد: در ادامه گروگان به یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان منتقل و برای نگهداری به چند نفر دیگر سپرده می شود.فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات اطلاعاتی و پی جویی های پلیسی دستگیری آدم ربایان آغاز شد و سرانجام پس از حدود ۲۸ روز تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی محل نگهداری این کودک در یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان شناسایی شد.سردار ناظری تصریح کرد: تیمی از کارآگاهان و ماموران انتظامی کرمان پس از دریافت نیابت قضایی و طی چند عملیات ضربتی شش مرد و یک زن که در انجام این آدم ربایی وپرونده نقش و مشارکت داشتند، دستگیر کردند و کودک گروگان گرفته شده در سلامت کامل به آغوش خانواده اش بازگشت. وی یادآورشد : آدم ربایان با هدف اخاذی از خانواده گروگان در قبال آزادی این پسربچه، دومیلیارد تومان و همچنین ۵۰۰ سکه طلا درخواست کرده بودند،که در یک مرحله حدود۷۰ سکه را دریافت کردند که پس از دستگیری عوامل این آدم ربایی ، این تعداد سکه هم به خانواده کودک برگشت داده شد.این مقام انتظامی با اشاره به خوشحالی خانواده گروگان از سلامت فرزندشان گفت: این که فرد یا افرادی به سبب اختلاف مالی یا با هدف اخاذی دست به چنین جرایمی بزنند جز تشویش و آشفتگی خاطر برای افراد و خانواده ها و نهایت ندامت و پشیمانی برای خودشان چیزی در بر ندارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *