پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ قبل از ظهر به وقت تهران

‏واکنش «ح.ص» با عنوان «رد پای برخی سلبریتی‌ها و مسئولان در پرونده ثامن‌ الحجج»

حتی یک ریال هم بدهی به مؤسسه ندارم، همه مبالغ اقساط تسهیلات در سال ۹۵ تسویه شده است.

http://www.mokhbernews.ir/Images/SocialNetwork/Photos/13970422/03.1061.eghtesadonline_56627.jpg

کل تسهیلات دریافتی از مؤسسه در چند مرحله و حدود ۸۸۰ میلیون تومان بوده است، این میزان با سود، حدود یک‌میلیارد‌و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که به ‌صورت کامل تسویه شده است و مدارک تسویه آن نیز موجود است.

 دخترم حقوق نجومی نگرفته است

دخترم حدود دو سال در آن مؤسسه مشغول به کار بود که پس از ازدواج نیز آنجا را ترک کرد. او که مانند پنج هزار کارمند دیگر این مؤسسه در آنجا مشغول به کار بود، در ابتدا حدود ۷۰۰ هزار تومان دریافتی داشت که بعدها تا یک‌میلیون‌و ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

کل حقوق بنده ماهانه پنج میلیون تومان بوده و در سال ۹۵ در ازای پنج سال حقوقی که دریافت کردم، با اینکه منع قانونی وجود نداشت، همه مبلغ را که حدود ۳۰۰ میلیون تومان بوده است، به مؤسسه برگرداندم.

ارتباطی بین شرکت و همسرم وجود ندارد. این شرکت حدود دو میلیارد تومان تسهیلات گرفته است که با جریمه حدود سه‌میلیارد‌و ۲۰۰ میلیون تومان شده بود. برای این تسهیلات ملکی چهارطبقه در سیدخندان به‌عنوان وثیقه گذاشته بود که این ملک بیش از چهار میلیارد تومان کارشناسی می‌شود و در تملک مؤسسه ثامن‌الحجج قرار می‌گیرد. این وام اساسا به نام یکی از اعضای شرکت که این ملک نیز به نام او بوده، دریافت شده است و ارتباطی به همسر بنده ندارد/شرق

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *