پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ بعد از ظهر به وقت تهران

۱۳ خودروی فوق لوکس اخر هفته در کشور امحاء می شوند

تعداد ۱۳  خودروی لوکس به خاطر ورود قاچاق به کشور امحاء خواهند شد…

برای اولین بار در کشور ۱۳ خودروی لوکس شامل بنز S500،بی ام و ، پورشه و رنجروور که از طریق قاچاق به کشور وارد شده است امحاء می شود.

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از امحای ۱۳ خودروی لوکس قاچاق در هفته جاری خبر داد و گفت: این اقدام برای اولین بار در کشور اجرا می شود.

سیدعبدالمجید اجتهادی در گفتگوی  با عصر ایران در مورد جزئیات این پرونده قاچاق خودرو گفت: مطابق این پرونده که در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت متهم پرونده ۱۳ خودروی لوکس شامل بنز S500 ، بی ام و ، پورشه و  رنجروور را به صورت قاچاق و از طریق مرزهای غیررسمی وارد کشور کرده و حتی تعدادی از آنها را نیز فروخته بود که با پبگیری های لازم موضوع کشف و پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قزار گرفت.

وی ادامه داد: در این پرونده متهم به پرداخت ۱۴ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد و خودروها نیز ضبط شدند.

%postname%

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در مورد چگونگی امحاء این خودروها  گفت: با توجه به قانون و هماهنگی های انجام شده از سوی سازمان اموال تملیکی، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، تعزیرات حکومتی و قوه قضائیه مقرر شده تا این خودروها برای اولین بار در کشور امحاء شود.

 

وی ادامه داد: به دلیل اینکه امکان عرضه این خودروها در کشور طبق مقرات فعلی وجود ندارد و همچنین موضوع صادرات آنها نیز مقدور نیست لذا این ۱۳ خودروی لوکس در هفته جاری و در استان فارس که پرونده این خودروها در آنجا بررسی شده است امحاء شده و از بین می روند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *