سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۶ قبل از ظهر به وقت تهران

گفت و گو با مدیر هتل درویشی مشهد/ در ۶ سالگی در بازار تهران نوکر بودم

علی درویشی مدیرعامل هتل مجلل درویشی مشهد گفت: هدفم از ساخت این هتل داشتن یک هتل اسلامی در مشهد بود که مهمانان امنیت داشته باشند و شئونات اسلامی هم در آن هتل رعایت شود.

مدیر هتل درویشی:در 6 سالگی در بازار تهران نوکر بودم

علی درویشی در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: در ۶ سالگی در بازار تهران نوکر بودم و بعدها وارد رشته ساعت و طلا شدم و بعدش هم در مشهد بنکدار طلا شدم.

وی افزود: از سال ۷۲ دنبال ساخت این هتل بودیم و از سال ۸۰ تا ۸۳ پروانه آنرا گرفتیم و از سال ۸۳ تا ۸۵ نقشه آنرا طراحی کردیم و از سال ۸۶ شروع به ساخت هتل کردیم که در سال ۹۰ ساخت هتل تمام شد و در سال ۹۱ هتل درویشی را افتتاح کردیم.

درویشی با انتقاد از مسوولین مربوطه تاکید کرد: مسوولین اجرایی به جای اینکه سنگ ها را از جلوی پای ما بردارند بیشتر سنگ اندازی می کنند برای هتل دارها و این امر فعالیت ما را دشوار می کند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه با مشکلاتی که در روابط ایران با اعراب بوجود آمده است اکنون مسافران این کشورها خیلی کم شده است به طوریکه ۳۵ درصد مسافران ما که از این کشورها بودند اکنون دیگر به مشهد نمی آیند و بیشتر از کشور عراق مسافران عربی به مشهد می آیند.

درویشی با بیان اینکه صنعت گردشگری در ایران تعطیل است اظهار کرد:مسوولان اگر به این صنعت بها بدهند مطمئن هستم از لحاظ اقتصادی بسیار برای کشور مفید خواهد بود اما این صنعت در حاشیه است و توجه جدی به آن نمی شود.

وی در پایان گفت: هتل درویشی دارای ۲۲۳ اتاق به همراه رستوران های مختلف و استخر و سونا هست که هر کدام بی نظیر است . هم چنین ما توانستیم با ساخت این هتل برای ۳۶۰ نفز به طور مستقیم اشتغالزایی کنیم.

۳.۴/۵ - (۴۰ امتیاز)

۳ دیدگاه‌ها

  1. سلام و احترام آقای درویشی یکی از مشتریان قدیمی شما هستم که متاسفانه نتونستم ادامه کار بدم خوشحال میشم باهاتون ملاقاتی داسته باشم

  2. وقتی مردم فقیرن چه گردشگری

  3. باسلام خدمت حاج آقای درویشی باعث افتخار بیرجند شدید وخیلی دوست دارم باشماملاقات ازنزدیک داشته باشم …..باتشکرفراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *