پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳ بعد از ظهر به وقت تهران

گزارش زنده دیدار استقلال و پرسپولیس «دربی ۸۴»

دیدار حساس تیم های پرسپولیس و استقلال تهران امروز ساعت ۱۵ در ورزشگاه ازادی اغاز خواهد شد. در این بخش می توانید حواشی و گزارش زنده این دیدار را مشاهده کنید.

 

 

 

 

۱۲:۲۱: پرسپولیسی ها به دنبال زدن گل اول خواهند بود. سبک بازی این تیم و حملات سریع در لحظات اولیه نشان می دهد که آنها از این طریق به موفقیت نزدیک تر می شوند. اگرچه دربی به صورت طبیعی بازی مهره سیاه است و مربی ها دوست ندارند مسابقه را آغاز کنند و واکنشی بازی می کنند.
۱۲:۲۰: بعضی ها هم هستند که جان به جانشان کنید، می گویند این بازی قرار است مساوی شود. البته آنها دلایلی برای این تساوی دارند. دلایلی که همه آنها در یک مطلب جمع شده است:

۱۲:۲۰: در ترکیب استقلال ابراهیمی، نورافکن و اسماعیلی سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را دارند و این مسئله نشان می دهد که منصوریان قصد دارد فانتزی های پرسپولیس را از کار بیندازد.

 

۱۲:۱۸: از بین جوان های استقلال، مجتبی حق دوست از ترکیب خارج شده و جای خود را به فرشید اسماعیلی داده است.
۱۲:۱۷: در نهایت منصوریان زکی پور را به عنوان دفاع چپ به میدان فرستاده تا این بازیکن جوان اولین دربی خود را تجربه کند.
۱۲:۱۶: بر خلاف پرسپولیس که از تورم دفاع راست رنج می برد، استقلال خسرو حیدری را در این بازی به عنوان دفاع راست به میدان می فرستد. بازیکنی که این اواخر در پست هافبک بازی می کرد. البته خسرو در دیدار با السد نمایش خوبی داشت تا نشان دهد برای دربی آماده است.

 

۱۲:۱۶: ترکیب استقلال اعلام شد : سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، بهنام برزای، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی.

 

۱۲:۱۵؛ در فاصله کمتر از سه ساعت تا آغاز دربی تعداد طرفداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه بسیار بیشتر از طرفداران استقلال است.

 

۱۲:۱۰؛ مجتبی محرمی صبح امروز با حضور در هتل المپیک با کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس دیدار کرد. او قرار است همراه با کاروان پرسپولیس به ورزشگاه آزادی برود تا تماشاگر دربی ۸۴ باشد.

 

۱۲:۱۰: مهدی طارمی، رامین رضاییان، محسن مسلمان و علی علیپور قرمزپوشانی هستند که پیش از این در دربی موفق به گلزنی شده اند. طارمی، رضاییان و مسلمان در دربی هشتاد و دوم برای پرسپولیس گلزنی کردند و علیپور نیز دربی هفتاد و نهم تک گل پرسپولیس را وارد دروازه استقلال کرده است.این آمار اما در استقلال کمتر از پرسپولیس است. جابر انصاری تا به حال در دو دربی برای استقلال گلزنی کرده و امید ابراهیمی در دربی هشتاد و دوم آخرین گل استقلال در دربی ها را به ثمر رسانده است.

 

www.dustaan.com-گزارش زنده دیدار استقلال و پرسپولیس «دربی ۸۴»

 

۱۲:۰۰: تهیه‌کننده «فوتبال برتر» از اضافه شدن دوربین‌های جدید همزمان با داربی ۸۴ در ورزشگاه آزادی خبر داد.عادل فردوسی‌پور گزارشگر این دیدار خواهد بود و همچنین اجرای برنامه «فوتبال برتر» بر عهده جواد خیابانی است. رحمان رضایی و آرش برهانی از مهمانان امروز در دیدار دربی خواهند بود.(ایسنا)

 

۱۱:۵۳: حسین ماهینی در تمام ۹۰ دقیقه های بازی پرسپولیس به میدان رفته و تنها مرد ۱۸۰۰ دقیقه ای برانکو محسوب می شود. او امروز به احتمال زیاد در پست هافبک دفاعی به میدان خواهد رفت.
۱۱:۵۱: یکی از حسرت های مهم زندگی ام، از دست دادن داربی ۸۴ است (امین حاج محمدی)
۱۱:۵۰: مهدی هاشمی نسب در گفت وگو با همشهری ورزشی می گوید: وقتی که من بازی می کردم قبل از دربی ها فشار زیادی روی من بود، باید جاهای مختلفی می رفتم و تعهد می دادم که خشن بازی نکنم، بازی را به حاشیه نکشانم، هواداران را تحریک نکنم و…

 

۱۱:۵۰: مسئولان سازمان لیگ چندین بار  به هواداران استقلال و پرسپولیس اعلام کردند بلیت فروشی در ورزشگاه صورت نمی‌گیرد، اما براساس اخبار سیده گیشه‌های بلیت فروشی ورزشگاه آزادی اقدام به فروش بلیت کردند و طبقه دوم ورزشگاه آزادی بلیت فروشی می‌شود که قیمت هر بلیت ۱۰ هزار تومان است.

 

۱۱:۴۷: کافه ها، رستوان ها و قهوه خانه هایی که از نمایشگرهای بزرگ استفاده می کنند، امروز روز پررونقی در پیش دارند. برای همه کسبه در روزهای شب عید آرزوی رونق بیشتر داریم.
۱۱:۴۶: باانتشار نفراتی که پرسپولیس برای بازی امروز درنظر گرفته، همه منتظر ترکیب مدنظر علیرضا منصوریان برای دربی هشتاد و چهارم است. باید دید که منصوریان در این مسابقه تا چه حد به ترکیب تثبیت شده بازی های اخیر استقلال دست می زند.
۱۱:۴۵: دغدغه امروز کارمندها چگونگی هماهنگی برای تماشای دربی هشتاد و چهارم است. نکته جالب اینکه یک مدرسه در تهران در ساعت دربی کلاس ها را تعطیل کرده و در عوض در روز چهارشنبه به جبران تعطیلی امروز کلاس فوق العاده برگزار می کند. این ترفندی است که احتمالا بیشتر از سوی معلم های محترم در دستور کار قرار گرفته تا دانش آموزان!

 

www.dustaan.com-گزارش زنده دیدار استقلال و پرسپولیس «دربی ۸۴»

 

۱۱:۴۳؛ کمیته اخلاق از حضور ناظران ویژه خود در دیدار استقلال و پرسپولیس تهران خبر داد تا تمامی اتفاقات این بازی را زیر نظر داشته باشد.

 

۱۱:۴۰؛ بازار سیاه بلیت همچنان پشت درهای ورزشگاه آزادی وجود دارد تا جایی که بلیت جایگاه های طبقه اول تا مرز ۱۰۰ هزار تومان هم به فروش می رسد

 

۱۱:۳۶: تا این لحظه نزدیک به ۲۰ هزار هوادار دو تیم خود را به ورزشگاه ازادی رسانده و با توجه به بارش پراکنده باران زیر سقف طبقه دوم و در راهروهای منتهی به سکوهای طبقه اول ایستاده اند.

 

۱۱:۳۲: در فاصله چند ساعت تا آغاز دربی مسئولان تدارکات باشگاه پرسپولیس رختکن این تیم را برای ورود بازیکنان آماده کردند و اولین تصویر از این رختکن بیرون آمد.

 

www.dustaan.com-گزارش زنده دیدار استقلال و پرسپولیس «دربی ۸۴»

 

۱۱:۲۰: یکی از هواداران فوتبال در حالیکه بیرون از استادیوم مشغول فروش بلیت به صورت غیر مجاز بود که وقتی از او سوال شد چرا بلیت را اینقدر گران می‌فروشد، گفت: با کارت ملی پدرم در سامانه ثبت‌نام کردم خلافی هم نکردم. دوست دارم الان بلیت را ۲۰۰ هزار تومان بفروشم! (فارس)

 

۱۱:۱۲: پرسپولس در خط حمله از زوج طارمی و امیری استفاده می کند و علی علیپور اولین تعویضی تیم خواهد بود.
۱۱:۱۱: فرشاد احمدزاده دفاع چپ پرسپولیس در دربی خواهد بود. او در بازی رفت، هافبک چپ بازی کرد تا حرکات وریا و خسرو را مهار کند. این احتمال هم وجود دارد که ماهینی دفاع چپ و فرشاد هافبک دفاعی بازی کنند.
۱۱:۱۰: با انتشار ترکیب پرسپولیس، ابهام در استفاده برانکو از مهره ها بالا رفته است. در ترکیب امروز سه دفاع راست متخصص (ماهینی، رضاییان و محرمی) حضور دارند. به نظر محرمی دفاع راست، ماهینی هافبک دفاعی و رضاییان وینگر راست باشند.

www.dustaan.com-گزارش زنده دیدار استقلال و پرسپولیس «دربی ۸۴»

 

۱۱:۰۴: ترکیب پرسپولیس برای دربی اعلام شد: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینى، محمدانصارى، حسین ماهینى، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعى، محسن مسلمان، صادق محرمى، مهدى طارمى و وحید امیرى

 

۱۱:۰۳: با توجه به بارش شدید برف و باران و البته پیش فروش بلیت ها، هم اکنون ورودی های استادیوم آزادی کاملا خلوت است و تماشاگران کمی برای ورود به استادیوم در جلوی استادیوم حضور دارند

 

۱۱:۰۱: مردم از ورزش ۳ سئوال کرده اند که آیا سازمان لیگ در برنامه ریزی بازی ها، شرایط آب و هوایی روز مسابقه را لحاظ نمی کند؟ پاسخ ما این است که چه خوب که هنوز آنقدر خوش بین هستید که چنین انتظاراتی دارید.
۱۱:۰۰: در بین اتفاقات دربی، یادی کنیم از مردم جنوب؛ عشق فوتبال هایی که گرد و خاک زندگی طبیعی شان را مختل کرده است. کاش بحران ریزگرد هرچه سریع تر به اتمام برسد.
۱۰:۵۷: مردم در شبکه های اجتماعی به شدت مشغول تولید محتوا هستند. اگرچه وب سایت ها و خبرگزاری ها همچنان منبع اصلی انتشار اخبارند. یادش بخیر زمانی روزنامه ها یکه تاز عرصه خبررسانی بودند. اما به نظر کار برای آنها سخت تر از همیشه پیش می رود. بااین حال برای همکاران شاغل در روزنامه ها آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم بازارشان همچنان رونق داشته باشد.
۱۰:۵۶: بازیکنان پرسپولیس بعد از تمرین عرق گیری در هتل، خود را آماده حضور در ورزشگاه خواهند کرد. اتوبوس تیم یک ساعت و ربع قبل از بازی در ورزشگاه توقف خواهد کرد تا بازیکنان آماده دربی ۸۴ بشوند.
۱۰:۵۵: هوادارانی که زودتر در ورزشگاه حضور دارند، کری را آغاز کرده اند. مثل همیشه ممکن است آنها در جریان بازی از انرژی خالی باشند. شاید هم شرایط بازی طوری پیش برود که هواداران ۹۰ دقیقه روی پا بند نباشند.

 

۱۰:۵۳: این بازیکن های می توانند ستاره دربی باشند ، شاید هم امروز یک بازیکن دیگر از راه رسید و دیگران را جاگذاشت . نظر شما درباره مردان کلیدی دربی ۸۴ چیست ؟ (کامنت بگذارید ):

۱۰:۴۵: شب گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس به بازیکنان وعده داده اند  به هر شکلی که هست تا قبل از آغاز مسابقه ۱۵ درصد از قرارداد‌شان  را پرداخت می‌کنند تا بدون دغدغه مالی به مصاف حریف سنتی خود بروند.(تسنیم )

۱۰:۴۰: تراکتورسازی با برد فوق العاده دیروز مقابل ذوب آهن فاصله خود را با پرسپولیس به عدد ۶ کاهش داده است. آیان پرسپولیس این شانس را دارد که دوباره اختلاف را به ۹ امتیازی افزایش دهد؟

۱۰:۳۵: عادل فردوسی پور گزارشگر دربی ۸۴ ساعتی دیگر به سمت ورزشگاه آزادی خواهد رفت و در جایگاه خود مستقر خواهد شد. با توجه به اینکه او این هفته برنامه ۹۰ را هم آماده پخش دارد، امروز و فردا را کمتر خواهد خوابید. اگرچه برگزاری بازیهای این هفته در روز پنجشنبه به فردوسی پور و تیمش کمک کرده است.

 

۱۰:۲۵: لئوناردو پادووانی مدافع استقلال با ۱۹۷ سانتیمتر بلندقامت ترین بازیکن میدان است. اگر سامان نریمان جهان ۱۶۵ سانتیمتری هم فرصت حضور در میدان را پیدا کند، کوچکترین بازیکن زمین خواهد بود.

 

۱۰:۱۴: علیرضا بیرانوند با تابلوی امیرحسین مرادی  بازیکن فقید نفت به زمین خواهد آمد ؟ احتمالا . دم علیرضا گرم که حواسش به خانواده داغدیده این بازیکن تیم امیدهای نفت هست . بازیکنی که براثر گازگرقتگی ناباورانه جان سپرد .

 

www.dustaan.com-گزارش زنده دیدار استقلال و پرسپولیس «دربی ۸۴»

 

۱۰:۰۰: حمید درخشان می گوید سروش رفیعی مثل دوران اوج او فوتبال بازی می کند . حرف حمیدخان بی راه هم نیست .او در دوره خود سرآمد اکثرهافبکهای ایران بود . مطلب جالب مقایسه بازیکنان پرسپولیس با نسل قبلی را بخوانید :

۰۹:۵۵: اما اگر دوست دارید بدانید استقلالیهای فعلی شبیه کدامیک از بازیکن های نسل قدیم هستند، حرفهای رضا رجبی مدافع دهه ۵۰ و ۶۰ آبی ها را بخوانید:

۰۹:۵۱: حمید درخشان می گوید سروش رفیعی مثل دوران اوج او فوتبال بازی می کند . حرف حمیدخان بی راه هم نیست .او در دوره خود سرآمد اکثرهافبکهای ایران بود . مطلب جالب مقایسه بازیکنان پرسپولیس با نسل قبلی را بخوانید :

۰۹:۴۸: این عکس از خبرگزاری تسنیم است ؛ چمن کاورکشی شده در انتظار پایان باران.

 

www.dustaan.com-گزارش زنده دیدار استقلال و پرسپولیس «دربی ۸۴»

 

۰۹:۴۴: در حالی که اعلام شده بود درهای ورزشگاه ساعت ۱۰ صبح به روی هواداران باز می‌شود، اما حضور تعداد زیادی از هواداران از شب گذشته و بامداد امروز مقابل ورزشگاه باعث شد مسئولان دو ساعت زودتر درهای ورزشگاه را باز کنند.درحال حاضر نزدیک به ۵ هزار نفر در ورزشگاه حاضرند . این ها پاکارهای دربی هستند و تا دم بازی فضا را گرم می کنند.

 

۹:۳۵: مسئولان ورزشگاه برای حفاظت از زمین چمن برابر بارندگی، روی این زمین کاور کشیدند تا چمن ورزشگاه شرایط مناسبی برای برگزاری بازی داشته باشد.

 

۹:۳۰: بازیکنان استقلال ساعت ۱۱:۳۰ آخرین جلسه فنی خود را در هتل محل اقامتشان برگزار می کنند و پس از آن ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه حاضر می شوند.

 

۹:۲۵:  بارش باران باعث ترافیک سنگینی در خیابان های منتهی به ورزشگاه شده است.

 

۹:۲۰: در فاصله کمتر از ۶ ساعت تا شروع مسابقه نزدیک به ۴۰۰ بلیط مربوط به هواداران استقلال هنوز فروش نرفته است.

 

٩:٢٠: ترکیب احتمالی استقلال برای دربی  را اگر با دیدار رفت دو تیم مقایسه کنیم به این نتیجه می رسیم که استقلالی ها به نسبت بازی رفت ۲/۲ میلیارد تومان ارزان تر شده اند. آبی ها در دیدار رفت و بر اساس آنچه در سایت سازمان لیگ به ثبت رسیده است ۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خرج ترکیب یازده نفره تیمشان کرده بودند که با مصدومیت بازیکنانی مانند مگویان و غفوری و همچنین نیمکت نشینی فرشید باقری، قیمت ترکیب یازده نفره آنها به مبلغ ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تنزل کرده است.

 

www.dustaan.com-گزارش زنده دیدار استقلال و پرسپولیس «دربی ۸۴»

٩:١۵: آمار عجیب و غریب؛ در هر ۵ دیداری که سید جلال حسینی پیش از این در دربی به میدان رفته است نتیجه ی دربی  با حساب صفر بر صفر به پایان رسیده است.

 

 

٩:١٣: پیش از دربی از شهدای چوار تجلیل خواهد شد. پس این دربی به یاد آنها ؛ جوانمردانه تر.

 

 

٩:١٠: هنوز بلیت های دربی تمام نشده؛ دقیقا همان جاهایی که در بازی رفت خالی ماند. اگر بارندگی نبود مطمئن بودیم تماشاچی دربی حداکثری خواهد بود ولی حالا…

 

 

۹:۰۳: بارش برف، علاقه مندان فوتبال را نگران هوادارانی کرده که از شهرستان به تهران آمده و به سنت دربی ها شب را روی چمن های مقابل ورزشگاه به صبح می رسانند. برای این علاقه سفت و سخت ماچ می‌فرستیم.

 

www.dustaan.com-گزارش زنده دیدار استقلال و پرسپولیس «دربی ۸۴»

 

۸:۵۵: دو روزنامه، خبرورزشی و تماشاگران در تیتر پیش از دربی از عنوان ماجرای نیمروز فیلم ستایش شده جشنواره فجر وام گرفته اند.

 

 

۸:۵۰: هوا مطابق پیش بینی هواشناسی گرفته و بارانی است. هواشناسی البته این پیش بینی را هم کرده بود که در ساعت برگزاری دربی بارندگی در حداقل خواهد بود

 

 

 

۸:۵۰: هوا مطابق پیش بینی هواشناسی گرفته و بارانی است. هواشناسی البته این پیش بینی را هم کرده بود که در ساعت برگزاری دربی بارندگی در حداقل خواهد بود.

 

 

۸:۴۰: سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی :همزمان با برگزاری این شهرآورد، ۱۱ دستگاه خودرو عملیاتی منبع‌دار، پنج دستگاه موتورسیکلت، یک گروه کامل نجات متشکل از سه دستگاه خودرو در معیت ۷۰ آتش‌نشان در پارکینگ‌ها، درهای اصلی ورودی و خروجی، تالار ورودی ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت.»

 

 

۸:۳۵: بر اساس برآورد سایت ترانسفرمارکت، ارزش بازیکنان تیم پرسپولیس ۱۳ میلیون یورو است و در مقابل تیم استقلال نیز با ۱۰ و نیم میلیون یورو وارد شهرآورد می‌شود. مجموع ارزش بازیکنان دو تیم که گرانقیمت‌ترین تیم‌های لیگ برتر امسال هستند، ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو یا به عبارتی حدود ۹۸ میلیارد تومان است.

 

 

۸:۳۰: به جامانده از دیشب ؛ حضور چندبازیگر در اردوی پرسپولیس . مهران غفوریان با آن لبخند همیشگی و چهره بی خیال در آغوش برانکو.

 

www.dustaan.com-گزارش زنده دیدار استقلال و پرسپولیس «دربی ۸۴»

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *