پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴ بعد از ظهر به وقت تهران

گزارش تصویری – خارج کردن سنجاق قفلی از مری کودک ۶ ماهه

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: به همت پزشکان قمی، سنجاق قفلی که توسط کودک ۶ ماهه بلعیده شده بود به روش آندوسکوپی از مری این کودک خارج شد.

 روز گذشته خانواده ای با ترس و اضطراب خود را به بیمارستان شهید بهشتی قم رساندند و در حالی که کودک ۶ ماهه خود را بر روی دست گرفته بودند، انتظار کمک از پزشکان را داشتند.
به گزارش  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، پس از بررسی های اولیه پزشکان و عکس برداری رادیوگرافی،آزمایش و دیگر اقدامات پزشکی، سنجاق قفلی باز شده در مری این کودک ۶ ماهه مشاهده شد.
با توجه به اینکه نوک تیز سنجاق قفلی رو به بالا قرار گرفته بود، بلافاصله توسط دکتر ایرانی خواه فوق تخصص گوارش اطفال، این سوزن به داخل معده هدایت شد تا در فضای بیشتر معده بتوان سوزن قفلی را بسته و پس از آن خارج شود.
با انجام کارهای تخصصی پزشکی با ابزار آندوسکوپی و بدون نیاز به عمل جراحی باز، این سوزن قفلی از مری و معده این کودک ۶ ماهه خارج و بدون بستری شدن، کودک از بیمارستان مرخص شد.
پس از خارج کردن این سوزن قفلی، کودک به آغوش مادر با چشمان اشک آلود برگشته و خانواده این کودک ضمن قدردانی از تلاش های پزشکان، شکر گذار خداوند بودند.
خارج کردن سنجاق قفلی از مری کودک ۶ماهه
خارج کردن سنجاق قفلی از مری کودک ۶ماهه
خارج کردن سنجاق قفلی از مری کودک ۶ماهه
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *