جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

گزارش تصویری از افتتاح هتل ایرانی چهار ستاره کربلا الدولی

هتل چهار ستاره بین المللی کربلا الدولی با حضور آیت الله حسینی و اوحدی افتتاح شد.

شرکت عمران و توسعه امید زائر در راستای اهداف حاکمیتی و بر اساس سیاست‌های سازمان حج و زیارت نسبت به ساخت و بهره برداری از پروژه هایی که در خدمت زائرین عتبات عالیات در مرزهای جنوبی و  شهر های نجف و کربلا عهده دار بوده و بر این اساس هتل چهار ستاره بین المللی کربلا الدولی آماده بهره‌برداری شد.

هتل چهار ستاره بین المللی کربلا با حضور آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق و اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و سرکنسول جمهوری اسلامی در کربلا و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق و جمعی از مسئولان ایرانی و عراقی در کربلا افتتاح شد.

 هتل کربلا

این هتل با مشارکت یک شرکت عراقی با مساحتی حدود ۱۱ هزار متر مربع زیربنا با ۱۴۴ اتاق و ۳۶۵ تخت احداث که ظرفیت پذیرش ۷۶ هزار زائر در طول سال را دارد.

در این مراسم رئیس سازمان حج زیارت، افتتاح هتل کربلا را نماد همبستگی ملت ایران و عراق دانست و در راستای خدمت رسانی متنوع تر و گسترده تر و در راستای لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب جهت رفع نیازهای ضروری و متنوع زائرین عتبات عالیات برشمرد.

اوحدی در ادامه تصریح کرد: هدف ما از اینکه هتل کربلا الدولی را در ابتدای ماه صفر افتتاح کردیم خدمت رسانی مناسب برای زائرین اربعین حسینی بوده است.

 افتتاح هتل چهار ستاره کربلا الدولی
اوحدی افتتاح هتل کربلا الدولی را نماد همبستگی ملت ایران و عراق دانست و ابراز امیدواری کرد، این امر سبب برداشتن گام های بلند و اثر گذار در تعمیق روابط دوکشور باشد.
 افتتاح هتل چهار ستاره کربلا الدولی
این هتل اکنون در خدمت زائرین حضرت امام حسین (ع) قرار گرفته و امید است مشارکت با سرمایه گذاران ایرانی و عراقی جهت ادامه این روند و افتتاح این نوع هتل ها که با آخرین تکنولوژی روز و با امکانات مناسب جهت خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ساخته شده روز به‌روز گسترش یابد.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *