چهارشنبه , ۳ ام تیر ماه سال ۱۴۰۵ ساعت ۵:۱۴ بعد از ظهر به وقت تهران

گزارش البیان از تغییر رفتار شفر

شفر در نشست خبری بعد از بازی شباب الاهلی با چهره‌ای تازه‌ای ظاهر شد که پیش از این ندیده بودیم. با وجود شکست بنی‌یاس با یک ضربه پنالتی، شفر اعتراف کرد که تیمش مستحق شکست بوده است. او حتی از داور مسابقه تعریف کرد و قضاوت این داور را بسیار خوب و مطلوب دانست.

این رفتار متفاوتی بود از مربی آلمانی که از زمان بازگشت به فوتبال امارات در این مقطع، به اعتراض و مخالفت همیشگی با تصمیمات داوری شهرت داشت.

در واقع شفر با شجاعت اعتراف کرد که داور عامل شکست تیمش نبوده و البته تأکید کرد اگر پیش از این هم تصمیمات داوران را زیر سوال می‌بُرد، به دنبال توجیه نتیجه نبود.

پیش‌نویس خودکار

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *