شفر در نشست خبری بعد از بازی شباب الاهلی با چهرهای تازهای ظاهر شد که پیش از این ندیده بودیم. با وجود شکست بنییاس با یک ضربه پنالتی، شفر اعتراف کرد که تیمش مستحق شکست بوده است. او حتی از داور مسابقه تعریف کرد و قضاوت این داور را بسیار خوب و مطلوب دانست.
این رفتار متفاوتی بود از مربی آلمانی که از زمان بازگشت به فوتبال امارات در این مقطع، به اعتراض و مخالفت همیشگی با تصمیمات داوری شهرت داشت.
در واقع شفر با شجاعت اعتراف کرد که داور عامل شکست تیمش نبوده و البته تأکید کرد اگر پیش از این هم تصمیمات داوران را زیر سوال میبُرد، به دنبال توجیه نتیجه نبود.
مجله اینترنتی دوستان مجله خبری و سبک زندگی
