دوشنبه , ۳۱ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۱ قبل از ظهر به وقت تهران

گریه‌ ها و جیغ و فریاد ابوبکر البغدادی قبل از انفجار چه معنایی داشت؟

گریه‌ها وجیغ و فریاد ابوبکر البغدادی قبل از انفجار{با کمربند انتحاری یا با ربات قاتل} چه معنایی داشت؟

گریه توام با جیغ و فریاد می‌تواند ناشی از التماس باشد تا کشته نشود. مرد ۴۸ ساله با کارنامه‌ای مملو از آدمکشی که قرار است با کمربند انتحاری، خود و خانواده را منفجر کند، قطعا گریه نمی‌کند!

ترامپ با اتصالات پرسرعت ماهواره‌ای از طریق دوربین نصب شده روی ربات در حال تماشای مردی بود که ۳ آمریکایی را کشته بود: دو روزنامه‌نگار و یک امدادرسان {کایلا مولر که البغدادی به وی تجاوز کردو در زندان داعش در سن ۲۶ سالگی مرد} و در پرده آخر کسی نمی‌داند بمب متصل به ربات قاتل منفجر شده یا کمربند انتحاری البغدادی!

اما ترامپ با خوشحالی زائد الوصفی گفت ابوبکر البغدادی را مثل سگ کشتیم و سگ‌ها موقع مرگ کمربند انتحاری ندارند. کشتن مثل سگ یعنی «قاتلی» در این میان وجود دارد و این قاتل کسی نیست جز «ربات قاتل». کابل‌های شبکه پیچ درپیچ روی میز ترامپ در اتاق مانیتورینگ نشان از تماشای یک فیلم مهیج واقعی دارد که پایانش انتقام از فردی است که دیگر گریه‌های ملتمسانه‌اش فایده‌ای ندارد.

یکی از این دو نفر، جانشین البغدادی می‌شود: «ابوعبدالرحمان الجزراوی» و یا «ابو عثمان الفرانسی»؟

شبکه لبنانی المیادین در گزارشی نوشت یکی از دو دستیار ارشد ابوبکر البغدادی یعنی «ابوعبدالرحمان الجزراوی» و «ابو عثمان الفرانسی» جانشین رهبر مقتول خود خواهند شد.

خبرگزاری آناتولی امروز گزارش داد ۷ جسد از مخفی‌گاه البغدادی پس از حمله کشف شد،درصورتی که حمله با ۸ بالگرد انجام شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *