پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

گام های استوار میثم شکری ساز در رونق و توسعه اقتصادی

مشکلات اقتصادی از جمله مشکلات اساسی در جوامع گوناگون هستند که به اشکال گوناگونی بروز می کنند و راه حل های مختلفی را می توان برای آن ها بکار گرفت. برطرف نمودن مشکلات اقتصادی به هوش و درایت شما در این زمینه متکی است و هر چه علم بیشتری در این باب داشته باشید، بهتر می توانید شرایط نابسامان و اوضاع بد اقتصادی حاکم بر جامعه را اداره نمایید. قشری که همواره کمک حال شرایط وخیم اقتصادی در دنیا هستند، کارآفرینان می باشند. آن ها با دید وسیعی که دارند به شکار فرصت های طلایی پرداخته و بهبود را در اداره امور به ارمغان می آورند. کشور ما در سال های اخیر درگیر تحریم ها و فشارهای شدید اقتصادی و مالی بوده است، هم اکنون نیز با شیوع بیماری کرونا بسیاری از کسب و کارها دچار رکود و خاموشی شده اند.

در این شرایط بسیاری از صاحبان کسب و کارها فعالیت هایشان را محدود کرده و به کاستن از منابع انسانی و غیره پرداخته اند. ضعیف تر ها نیز با ورشکستگی مواجه شده و حیات خود را در این دنیای بی رحم از دست داده اند. زمانی که بیکاری بر جامعه ای سایه بیفکند، جوانان آن امید و انگیزه شان را از دست می دهند و فقر، فساد و خودکشی پدیدار می شوند. جوانان پس از سال ها تحصیل با امید ورود به بازار کار شب ها را به روز رسانده اند، اما در مواجهه با بیکاری و نبود فرصت شغلی، تمایلی به تلاش و ساخت آینده نخواهند داشت. مسئولین مملکت در این وضعیت، دست به دامان کارآفرینان می شوند چرا که به خوبی می دانند این افراد با آفرینش کار و فرصت، تصویر زیبایی را برای آینده زندگی مردم کشور ترسیم می کنند. میثم شکری ساز نیز یکی از کارآفرینان برتر کشور است که به ریشه کن کردن بیکاری و از پای درآوردن غول رکود اقتصادی پرداخت و پیروزمندانه موفقیت هایش را یکی پس از دیگری تجربه کرد.

 

دست بکار شدن میثم شکری ساز برای ایجاد تحول در اوضاع

میثم شکری ساز جوانی متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۵ است. او با تحصیل در زمینه دکتری کارآفرینی و مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی مدیریت mba از دانشگاه امیر کبیر تهران و اشتنبایس برلین آلمان به پاخاسته تا مشکلات را از میان بردارد و اوضاع حاکم بر جامعه را سامان بدهد. او دستاوردهای بی نظیری را تا به امروز داشته است و یکی از مهمترین اقدامات وی که در حکم اولین گامش برای صعود به قله های موفقیت بود، تاسیس موسسه آموزش مجازی پارس است. با پایه گذاری این موسسه، شیوه منسوخ شده آموزشی موجود در کشور، جای خودش را به سبک نوین آموزش مجازی داد. بسیاری از جوانان با شرکت در دوره های این موسسه به صورت آنلاین، توانستند با وجود دغدغه ها و گرفتاری های روزمره خود به مهارت های کاربردی و مهمی دست یابند و به عنوان نیروهای کاری موثر و خبره در جایگاه های شغلی مناسبی استخدام شوند.
میثم شکری ساز بعد از اینکه موفق به ترویج دانش و علم آموزی در کشور شد، هلدینگ پارس پندار نهاد را که متشکل از چندین مرکز و موسسه زیر شاخه بود، در سال ۱۳۸۷ راه اندازی کرد. این هلدینگ برای انجام خدمات ارزنده اش نیاز به نیروهای کار فراوانی داشت و همین امر سبب شد که در گام بعدی دکتر میثم شکری ساز سهم بزرگی را در اشتغال زایی کشور به خودش اختصاص دهد.او بیش از ۵۰۰ نیرو در هلدینگ پارس پندار نهاد دارد و چند صد نیروی کار دیگر را در موسسات آموزش عالی و مراکز و سازمان های تحت مدیریتش به کار دعوت نمود. به این ترتیب می بینیم که چه کارآفرینی درخشانی توسط میثم شکری ساز انجام شده و تا چه اندازه امید و انگیزه در جوانان زنده شده است. میثم شکری ساز تا به امروز در تلاش برای بهبود و توسعه اقتصادی، تجاری، علمی و پژوهشی و موارد از این دست می باشد.

قدری بیشتر با دستاوردهای میثم شکری ساز آشنا شوید

دکتر میثم شکری ساز مدیر جوانیست که در سال ۱۳۹۶ موفق به دریافت عنوان کارآفرین برتر و مدیر نمونه فناوری اطلاعات شد. او نویسنده و مترجم چیره دستی نیز می باشد که از نمونه آثارش می توان توهم باهوشی ۱ و ۲، ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت، روابط فرد و سازمان، فراتر از استراتژی، استوار،بازاریابی گوریلی، مذاکره با دستان خالی و آسایش در آرامش را نام برد. تا کنون بالغ بر ۱۰ جلد کتاب و ۲۰ مقاله پژوهشی از وی بر جای مانده است. همچنین میثم شکری ساز یک سخنران انگیزشی موفق است که با اینکه سن و سال زیادی ندارد، ولی تاثیر گذاری ویژه ای بر روی افراد و جهت دهی به زندگی شان دارد. او با ارائه مشاوره های عالی در زمینه مدیریت منابع انسانی، ارتباطات، بازاریابی، توصعه اقتصادی و … باعث می شود که کسب و کارها روند مثبتی در پیش رو داشته باشند و بتوانند از فرصت های موجود، نهایت استفاده را ببرند. مانند میثم شکری ساز جوانان با استعداد زیادی در جامعه وجود دارند که با تعلیم و پرورش صحیح می توانند آنان نیز به افتخار آفرینی و غرور برایمان بپردازند. جالب است بدانید که این مدیر و کارآفرین جوان لوح های تقدیر و تندیس های بی شماری را از داخل و خارج کشور دریافت نمود که از جمله گواهینامه های معتبر او می توان گواهینامه مدیریت کسب و کارMBA مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 را ازDNV کشور هلند و گواهینامه دوره آموزش عالی حقوق تجارت و داوری را نام برد.

#تبلیغات

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *