پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۱ بعد از ظهر به وقت تهران

گاردریل سواری ۲۰۶ وسط بزرگراه بابایی +تصاویر

مجله خبری دوستان : گاردریل سواری ۲۰۶ وسط بزرگراه بابایی ؛ پس از برخورد شدید خودروی ۲۰۶ صندوقدار با گاردریل های بزرگراه بابایی این خودرو به صورت معلق بر روی گاردریل ها ماند.

206سوار بر گاردیل شد

خودروی ۲۰۶ پس از برخورد شدید با گاردریل در وسط بزرگراه شهید بابایی، به‌صورت نیمه واژگون بر روی گاردریل قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت ۱۵ روز گذشته حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی، نرسیده به پل نیروی زمینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۵۴ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

محمدرضا رستگار؛ فرمانده نیروهای آتش‌نشانی اعزامی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو  ۲۰۶ مشاهده شد که پس از برخورد شدید با گاردریل وسط بزرگراه،به صورت نیمه‌واژگون بر روی گاردریل قرار گرفته بود.

وی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی به سرعت پس از قطع جریان برق خودروی سواری، علائم هشداردهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و با کمک جرثقیل این وسیله نقلیه را به سطح بزرگراه منتقل کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ خوشبختانه در این حادثه به راننده این وسیله نقلیه آسیبی نرسید و علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.

www.dustaan.com-گاردریل سواری ۲۰۶ وسط بزرگراه بابایی +تصاویر

www.dustaan.com-گاردریل سواری ۲۰۶ وسط بزرگراه بابایی +تصاویر

206سوار بر گاردیل شد

گاردریل سواری ۲۰۶ وسط بزرگراه بابایی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *