پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ بعد از ظهر به وقت تهران

کی روش گزینه سرمربیگری استرالیا + عکس

فدراسیون فوتبال استرالیا به دنبال یافتن جانشین برای آنگه پوستک اوغلو است که پس از صعود ساکروس به جام جهانی ۲۰۱۸ از هدایت این تیم استعفا داد. شبکه تلوزیونی فاکس اسپورت کی روش را یکی از گزینه های هدایت این تیم می داند.

کارلوس کی‌روش

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که فدراسیون فدراسیون فوتبال استرالیا به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای آنگه پوستک‌اوغلو است که پس از رساندن ساکروس به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از سمت سرمربیگری این تیم استعفا کرد، شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» استرالیا در گزارشی مدعی شد که کارلوس‌ کی‌روش ممکن است در فاصله ۶ ماه مانده تا شروع جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال ایران پایان دهد، آن هم در حالی که اخیراً به طور علنی به فدراسیون فوتبال ایران اولتیماتوم داد که یا از او حمایت کنند یا اخراجش کنند.

«فاکس اسپورتس» با اشاره به اینکه دوره حضور ۶ ساله کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران ممکن است به زودی به پایان برسد در ادامه مدعی شد یک منبع نزدیک به این سرمربی پرتغالی به این شبکه تلویزیونی گفته است که اختلاف‌نظر کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران علنی شده و همین ممکن است مهر پایانی بر سرنوشت حضور وی در تیم ملی باشد. در صورتی که این اتفاق بیفتد فدراسیون فوتبال استرالیا می‌تواند به زودی کی‌روش را برای همکاری در نظر بگیرد.

بر اساس این گزارش، کی‌روش ۶۴ ساله که یک سرمربی با برنامه‌ریزی دقیق است از این سرخورده است که نتواند حمایت لازم از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای یافتن کمپ تمرینی مناسب و برگزاری بازی‌های دوستانه برای آماده‌سازی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ را کسب کند.

ایران در گروه B جام جهانی روسیه با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است، گروهی که بر اساس رده‌بندی تیم‌ها در فیفا، سومین گروه سخت این دوره جام جهانی است.

کی روش گزینه سرمربیگری استرالیا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *