جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ قبل از ظهر به وقت تهران

کی‌ روش و چالش مصدومیت!

بازیکنان تیم ملی یکی پس از دیگری مصدوم می‌ شوند و خواب پریشان پیرمرد پرتغالی را آشفته‌ تر می‌ کنند.

http://static.etemaadonline.ir//Image/f0271419-f5ec-4411-81bf-d48d227ff97a.jpeg

اعتمادآنلاین نوشت: خاطرات تلخ جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان درحال تکرار شدن است. بازیکنان تیم ملی یکی پس از دیگری مصدوم می‌شوند و خواب آشفته پیرمرد پرتغالی را آشفته‌تر می‌کنند. کی‌روش که تلاش دارد تا بازیکنانش را برای مسابقات حساس جام جهانی آماده کند حالا با مصدومیت‌ پی در پی بازیکنانش روبه‌رو می‌شود. بعد از اشکان دژاگه، داریوش شجاعیان و امید ابراهیمی حالا نوبت مسعود شجاعی است که خبر مصدومیتش به تیم ملی می‌رسد. بازیکنانی که هرکدام می‌توانند عصای دست کی‌روش در روسیه باشند.

اشکان دژاگه اولین بازیکن کی روش بود که مصدوم شد. او که بعد از یک دوری کوتاه‌مدت از فوتبال به ناتینگهام فارست پیوسته بود با بدشانسی مواجه شد و بعد از یک دوره کوتاه همراهی با این تیم مصدوم شد تا چند ماهی از فوتبال دور بماند. بعد از اشکان نوبت به شجاعیان و ابراهیمی رسید تا کی‌روش را بیشتر از پیش نگران کند.

دراین‌بین تکلیف شجاعیان که معلوم است و خبرها حکایت از آن دارد که این بازیکن جام ملت‌های آسیا را هم از دست خواهد داد. اما شرایط امید ابراهیمی و مسعود شجاعی کمی فرق می‌کند. امید ابراهیمی که با ترک‌خوردگی جزئی استخوان روبه‌رو شده به احتمال زیاد به‌زودی بهبود پیدا می‌کند و به اختمال خیلی زیاد می‌تواند تیم ملی را دربازی‌های جام جهانی همراهی کند. استقلال که خود را برای بازی برگشت با ذوب‌آهن آماده می‌کند تلاش دارد تا امید ابراهیمی را برای این بازی حساس آماده کند. کی‌روش که برای بازی‌های جام جهانی به هافبک‌های دفاعی تیمش بسیار نیاز دارد امیدوار است تا ابراهیمی به‌زودی بهبود پیدا کند.

کاپیتان تیم ملی هم که بعد از پشت سر گذاشتن یک دوری چندماهه از تیم ملی دوباره به دعوت کی‌روش در تمرینات تیم ملی حاضر شد گویا دچار مصدومیت شده است. او که بعد از درخشش در پانیونیوس در لیگ یونان به AEK پیوست و قهرمان سوپر لیگ یونان شد حالا و در آستانه بازی فینال جام حذفی لیگ یونان در بین ۲۴ بازیکن این تیم در بازی جام حذفی قرار ندارد. شایعات وقتی بیشتر شد که شجاعی در تمرینات این تیم هم حضور نداشت تا به شایعه مصدومیت شجاعی دامن زده شود.

تنها ۳۳ روز تا جام جهانی روسیه باقی‌مانده و مصدومیت بازیکنان می‌تواند به قیمت از دست دادن جام جهانی تمام شود. حالا که تیم ملی ایران با جوانان بااستعدادش و کی‌روش باتجربه برای دومین دوره متوالی پای به این تورنمنت حساس می‌گذارند مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان در تیم‌های باشگاهی نمی‌تواند خبر خوبی برای فوتبال ایران باشد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *