چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰ قبل از ظهر به وقت تهران

کی‌ روش: از تصمیم فدراسیون ایران غافلگیر شدم!

سرمربی فعلی تیم ملی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه:  از این‌که فدراسیون فوتبال ایران تصمیم نداشت با من قرارداد بلند مدت امضا کند غافلگیر شدم و طبیعتاً با این شرایط من هم باید به آینده شغلی‌ام فکر کنم.

https://cdn.isna.ir/d/2019/01/13/3/57812668.jpg

کارلوس کی‌روش در گفتگو با پایگاه خبری AFP فرانسه: در حال حاضر به قراردادم با تیم ملی ایران پایبندم و می‌خواهیم پس از ۴۰ سال جام قهرمانی آسیا را به ایرانی‌ها هدیه بدهیم

در ایران مردم از تحریم‌ها رنج می برند چرا که همین مورد روی کشور و زندگی اجتماعی آنها تاثیرگذار بوده اما وقتی با همین مردم فوق العاده زندگی می کنید و روحیه آنها را می‌بینید، عاشق همین مردم می شوید.

من هرگز ندیده ام بازیکنانی که بیشترین خروجی را دارند اما کم‌ترین ها را دریافت می‌کنند. این سبک از اتحاد احتمالا از قوی ترین فوتبال‌های خانوادگی است که من در عمر فوتبالی‌ام در تیم ملی ایران شاهدش هستم.

به خاطر رویا‌هایی که داریم در تله‌ای گیر نمی‌افتیم و تحت هیچ شرایطی کنترل خودمان را از دست نمی دهیم.

در اینکه کلمبیا پیشنهاد همکاری داده شکی نیست و من از درخواست آنها احساس غرور می کنم. بعد از جام ملت‌های آسیا دعوت کلمبیا را بررسی می‌کنم.

سرنوشت هر مربی در اختیار رئیس‌هاست؛ بدون شک آنها می‌خواهند به دنبال گزینه دیگری بروند و من هم به عنوان مربی راه حلی برای خودم پیدا خواهم کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *