پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۱ بعد از ظهر به وقت تهران

کیف و کفش از جنس پوست انسان وارد بازار شد!

مجله انلاین دوستان :     یک شرکت انگلیسی در حال تولید محصولاتی از پوست انسان است که با انتقاد شدید مردم و رسانه مواجه شده است.

مسئولان این شرکت ادعا کردند که آن‌ها از بهترین کیفیت پوست استفاده می‌کنند و برای تولید محصولات خود از متخصصان زبردستی استفاده می‌کند که سابقه طویلی در کار با چرم‌های باکیفیت دارند.

شرکت مواد خام خود را از افرادی که قبل از مرگ برای این‌کار ثبت نام کرده‌اند تامین می‌کند و بیشتر از قسمت پشتی و ناحیۀ شکمی پوست تهیه می‌شود. البته لازم به ذکر است که این شرکت تنها پوست‌های با کیفیت بالا را قبول می‌کنند و پوست کسانی که پوستشان جنس مناسب نداشته را  قبول نکردند.
از اجناس ارائه شده می‌توان به کیف پول، کفش، کمربند و دستبند انرژی اشاره کرد. به گفتۀ این شرکت، مشتریان آن‌ها جزء خوش شانس‌ترین افراد هستند چراکه هرچه بخواهند را می‌توانند بدست آورند علاوه بر این، این شرکت اعلام کرده است که به علت حجم زیاد سفارشات، از ژانویه ۲۰۱۱ دیگر سفارشی پذیرفته نمی‌شود مگر دستبند انرژی.
این شرکت پوست انسان را با استفاده از روش‌های سنتی به بهترین جنس تبدیل می‌کند. پوست انسان بهترین و با کیفیت‌ترین نوع پوست است چرا که خالی از هرگونه اشکالی است. براساس مصاحبه‌ای که از افراد مختلف گرفته شد، اکثرا اعلام کردند این کاری چندش‌آور است و سوالی که افراد پرسیدند این بود که مردم چطور می ‌توانند از این اجناس استفاده کنند؟
منبع: باشگاه خبرنگاران

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *