سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹ قبل از ظهر به وقت تهران

کودک ۷ ساله ای که در سال ۱۱ میلیون دلار درآمد دارد! +عکس

یک کودک ۷ ساله که ویدئو‌های تبلیغاتی‌اش در یوتیوب بازدیدکنندگان میلیونی دارد اکنون تبدیل به یک مولتی میلیاردر شده است. رایان به همراه خانواده‌اش سه سال پیش کانال یوتیوبی با نام “رایان تویز رویو” را راه انداخت که ویدئو‌های تبلیغاتی در آن آپلود می‌شد. او در این ویدئو‌ها به شکلی ساده به تبلیغ اسباب بازی‌های جدید و شیرینی و شکلات می‌پردازد.

رایان که حدود ۱۰ میلیون فالور در یوتیوب دارد درآمد سالیانه ۱۱ میلیون دلاری (۸.۴ میلیون یورو) را نصیب خانواده‌اش کرده است. ویدئو‌های تبلیغاتی او در یوتیوب برای ماه‌های متوالی جزو پربیننده‌ترین ویدئو‌های سرگرمی کودکان و انیمیشن بود که سرانجام در ماه ژوئن رتبه نخست خود را از دست داد. شرکت ABCKidTV که متعلق به نرسری ریمس و یک توسعه دهنده بازی‌های رایانه‌ای است با کسب ۹۵۹ میلیون بیننده در ماه گذشته جایگاه کانال رایان را از آن خود کرد.

 

تعداد بینندگان کانال رایان در ماه گذشته به حدود ۷۱۰ میلیون رسیده بود. ایده راه‌اندازی کانال یوتیوب نخستین بار توسط مادر رایان مطرح شد. او که یک معلم شیمی بود از کار خود استعفا داد و کانال رایان را در یوتیوب راه انداخت و اکنون پسرش به عنوان یک مولتی میلیاردر ۷ ساله شناخته می‌شود.

https://www.fardanews.com/files/fa/news/1397/4/30/868461_659.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *