پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۴ بعد از ظهر به وقت تهران

کلاهبرداری با موبایل از داخل زندان توسط دو محکوم به قصاص و حبس ابد

کلاهبرداری با موبایل از داخل زندان توسط دو محکوم به قصاص و حبس ابد/دکترها و مهندس ها راحت گول میخورند.

چندی پیش با شکایت چند نفر از شهروندان به پلیس که در میان آنها دکتر و مهندس و وکیل نیز به چشم می‌خورد پرونده‌های کلاهبرداری در اداره آگاهی به جریان افتاد.

تمامی آنها مدعی بودند افرادی با آنها تماس گرفته‌اند و خبر برنده شدن در یک مسابقه تلفنی یا تلویزیونی را دادند و به این بهانه آنها را پای دستگاه عابر بانک کشانده و با شگردی خاص موجودی حسابشان را خالی کرده‌اند.

به ‌دنبال این شکایت‌ها بود که کارآگاهان اداره ۱۴ پلیس آگاهی وارد عمل شده و مشخص شد این کلاهبرداری‌ها از داخل زندان صورت می‌گیرد و بدین ترتیب دو مرد و یک زن در این ماجرا دستگیر شدند.

یکی از این متهمان که در عملیات ویژه پلیس پایتخت دستگیر شده می‌گوید:  ۲۵ سال از عمر ۵۰ ساله‌ام را در زندان گذرانده و هنوز هم به‌خاطر جرایمی که مرتکب شده‌ام باید پشت میله‌های زندان بمانم.

او درباره شگرد کلاهبرداری‌اش می‌گوید: باورتان نمی‌شود اگر بگویم رئیس بیمارستان و کارمند بانک و حتی وکیل دادگستری هم گول این نقشه ما را خورده‌اند. از پشت میله‌های زندان شروع به شماره‌گیری می‌کردیم، برایمان فرقی نمی‌کرد چه شماره‌ای باشد. اوایل پیامک می‌دادیم اما الان تماس تلفنی می‌گیریم. هر کسی گوشی را برمی‌داشت به او می‌گفتیم از رادیو جوان یا شرکت همراه اول تماس می‌گیریم وشما در مسابقه برنده شده اید. آنها را با این ترفند به پای دستگاه‌های عابر بانک می‌کشاندیم و…/ ایران

https://media.mehrnews.com/d/2016/06/26/3/2120461.jpg?ts=1486462047399

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *