شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ قبل از ظهر به وقت تهران

کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در دبی! +تصاویر

مجله انلاین دوستان :  بعد از چهره هایی چون گلشیفته فراهانی و مینا لاکانی که با مهاجرت به آن سوی آبها و کشف حجاب پا در مسیری بی بازگشت گذاشتند حالا یک بازیگر ایرانی دیگر چنین مسیری را در پی گرفته است.

البته که این بازیگر زن نه چهره شناخته شده که بازیگری درجه دو است که مخاطبان عام سینما چنان که باید او را نمی شناسند.

این بازیگر صدف طاهریان نام دارد که اخیرا در صفحات اینستاگرام خود تصاویری غیرمتعارف از خود قرار داده و البته با قرار دادن ویدیویی تاکید کرده که صفحه اش هک نشده!!!

این بازیگر زن سینماى ایران که بازى در فیلم هایى چون “سلام بر عشق” ،”پس کوچه هاى شمرون” و “عصر یخبندان” را در کارنامه دارد به ناگهان در صفحه اینستاگرام خود کشف حجاب کرد.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-کشف حجاب بازیگر زن ایرانی!

این بازیگر در تله فیلمهایی چون “موارد مشکوک”، “تلفن همراه” و “قرار بعدی همانجا” نیز بازی کرده و البته در نخستین سرمایه گذاری سینمایی بابک زنجانی یعنی درام به لحاظ ساختاری متقاطع “هیچ کجا هیج کس” هم ایفای نقش کرده بود!!!

تاکید بر اینکه کشف حجاب اتفاقی نبوده!!!

در ساعت هاى اولیه کشف حجاب این بازیگر خیلى ها احساس میکردند صفحه اش هک شده اما خودش با قرار دادن ویدیویى در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد که این پست ها توسط وى گذاشته شده و هکى در کار نیست.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-کشف حجاب بازیگر زن ایرانی!۱۱

براساس شنیده ها طاهریان از ایران به دوبی مهاجرت کرده و پس از گلشیفته فراهانى و مینا لاکانى سومین بازیگر سینماى ایران به حساب مى آید که سرنوشت اینچنینى براى خود انتخاب کرده است.

نکته حائز اهمیت تاسف اکثر کاربران صفحه اش از رخ دادن این اتفاق در ایام محرم است.

امتیاز دهید!

۲۲ دیدگاه‌ها

  1. هر کیو تو قبر خودش میخوابونن، به حریم همدیگه احترام گزاشتن مهمه که هیچکی رعایت نمیکنه ، یا حق

  2. خیر چنین چیزی نگفته بودم نوشتم که دختران ما بدانند کلاک ایجور افرادرا نخوردنند

  3. خاک تو سرش کنم که حجاب حرمت زنانن عالم جهان است عاقبت کارش مشخص است ابری خانوادش را برد

  4. اولا به هیچکس ربطی نداره غلط زیادی هم نکنید … خودتون و اصلاح کنیددروغ و غیبت نکنید

  5. چادرشدروسری روسری شدچارقدچارقدشددستمال سفره حالانوادورسرگوشواره بیرون ارایش غلیظ لباس کوتاه وتنگ همه را دیدیم وخاموش ماندیم بادست خودجوانان وفرهنگمان رازنده به گورمیکنیم چرافقط شعارمیدهیم کسی ازحجاب واقعی ضرردیده بگه اسیب دیده بگه عامل همه طلاقهادرزمان مابدحجابیست نه چیزدیگه زمان خواب تمام شده بیدارشیم درخطریم

  6. من موندم به من و شما چه ربطی داره ؟!!!
    چیکاره ایم که داریم این جوری برخورد میکنیم ؟ مصلح جهانیم؟!! جای خدا نشیتیم ؟!!! و ……
    نه هیچکدوم فقط بیکاریم همین و همین
    زندگی دیگران به ما ها چه؟!!!

  7. … درد و بلات بخوره تو سره همه اون کسایی که بهت بد میگن.

  8. من ایشون را از نزدیک دیدم خیلی خانم هستند اصلا عقده ای نیستند خیلی خانم متین و کار راه اندازی هستند! … متاسفانه یعضی ها به ایشون حسودی می کنند

  9. دوست عزیز هر کس زیر چادر خود فروشی می کند عملش زشت و بی شرمانه است , این مثال چه ربطی به حرف ما دارد !؟ انسان شریف و عفیف کسی است که هم حجاب کامل دارد و هم خودفروشی نمی کند و هم دزدی نمی کند . تمام این گناهان را اسلام و دین های آسمانی نهی می کنند .

  10. با سلام . کلام دوست عزیزمان در مورد امر به معروف و نهی از منکر کاملا بجا و متین است . وقتی همه ما در یک کشتی باشیم اگر کسی جای خود را سوراخ کند و در جواب اعتراض دیگران بگوید (شما به مردم چیکار دارین ؟ وکیل مردم در پیشگاه خدایین ؟ کسی رو تو قبر کسی نمیذارن شما مواظب ناموس خودت باش) جوابش همین است که وقتی آب وارد کشتی شد همه را غرق می کند . اگر کسی در یک غاری زندگی می کرد که عملش ربطی به دیگران نداشت حرفش درست بود ولی وقتی کار دیگران در جامعه تاثیر منفی دارد باید جلویش را گرفت .(و لتکن منکم امه یدعون الی الخیر و یامرون بالمعروف و ینهون عن المنکر و اولئک هم المفلحون = آیه ۱۰۴ سوره آل عمران : و باید از شما مسلمانان برخی خلق را به خیر و صلاح دعوت کنند و مردم را به نیکوکاری امر و از بدکاری نهی کنند و اینان که به حقیقت واسطه هدایت خلق هستند در دو عالم در کمال فیروزبختی و رستگاری خواهند بود )

  11. با سلام . وقتی بعض مردها بی غیرت باشند و بعض زنها عقده ای و دارای کمبود شخصیت نتیجه اش همین می شود . مثال دستمال توالت که دوست عزیزمان زده است مثال بسیار جالب و مناسبی است برای این بدبخت.تشکر از شما

  12. دخالت در زندگی شخصی دیگران نشان از حماقت جهالت و کم فهمی است به شماها چه مربوطه .خیلی هم خوب کاری کرده زیر چادر تن فروشی عیب نیست ولی نشان دادن مو جرم بس کنید …..

  13. خیلی هم خوشگله ،عقده ای خودتی ،دوست داره اینجور زندگی کنه

  14. با عرض پوزش باید بگم این شبیه ماجرای امر به معروف ونهی از منکره که تا به کسی چیزی میگی،میگه:شما چیکار داری شما مواظب خودت وخانوادت باش
    اونقد امر به معروف ونهی از منکر نکردیم که کار به اینجاها کشید.اگه اولین کسی که بدحجاب بودو نهی از منکر میکردیم الان کارمون به اینجا نمی رسید.
    امام علی [ع]:امر به معروف و نهی از منکررا ترک نکید که افراد شرور و بدکار جامعه بر شما مسلط می شوند و ان گاه هرچه دعا کنید به اجبت نمی رسد

  15. شما به مردم چیکار دارین ؟ وکیل مردم در پیشگاه خدایین ؟ کسی رو تو قبر کسی نمیذارن شما مواظب ناموس خودت باش

  16. عاقبت بی بندو بارهای اونطرف آب روشنه…..تا رنگ و لعاب داره خب….بعد هم میندازنش تو سطل آشغال….زن باارزش تر از گوهر است….چطور انسان یه الماس رو تو هفت صندوق پنهان می کنه….عفت و ارزش زن که بالاتر از این حرفهاست……

  17. واقعا همینطوراست

  18. ایرانی جان
    درست مصداق همون لطیفه هستش
    پسره با دوست دخترش لب دریا شوخی میکرده،جا خالی میده دختره میوفته تو آب،بعدش یه پسر افغانی از آب میاد بیرون،افغانیه هرچی به پسره میگه من دوست دخترتم فقط آرایشم پاک شده پسره میگه نه،دوست دخترم غرق شده
    کاش دخترای ایرانی قدر خودشون رو میدونستن که فرهنگ آرایش ریشه در سو کلان شرکتهای آرایشی داره و بس
    بحث اسلام و اینها به کنار،دخترای ایرانی زیباترینن بدون لعاب و رنگ و بتونه
    وبازم کاش زودتر بفهمن چقدر این مواد شیمیایی در دوران میانسالی صورتشون رو پیرتر میکنه

  19. اینگونه افراد (گلشیفته فراهانی ، مینا لاکانی و صدف طاهریان و …) حکم دستمال توالت دارند چون اولا یکبار مصرف هستن و ثالثا در خور بدترین نوع مصرف هستن .

  20. این هم عاقبت آرایش کردن در خیابان و معابر برای دیگران ، چون طبق نظر کارشناسان روانشناس و جامعه شناس اینگونه افراد از عقده های درونی و کمبود های عاطفی ناشی از تربیت خانواده رنج می برند و نمود این کمبود خود را با آرایش ، بی حجابی و گوش بیرون گذاشتن جبران میکنن ولی ادعا میکنن که با کلاس هستن .

  21. ایکاش لااقل خوشگل و آس بود
    بنده خدا،گناه داره،عقده خوشگل شدن داشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *