پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

کشته شدن یک هزار و ۳۵۵ نفر در حوادث رانندگی آبان امسال

بر اساس امار های اعلام شده حوادث رانندگی در آبان ماه امسال، جان یک هزار و ۳۵۵ نفر را در کشور گرفته است.

www.dustaan.com-کشته شدن یک هزار و ۳۵۵ نفر در حوادث رانندگی آبان امسال
سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد در آبان ماه سال جاری آمار تلفات حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۲٫۹ درصد و آمار مصدومان ۱۳٫۱ درصد افزایش یافته است و یک هزار و ۳۵۵ نفر در این حوادث جان باختند.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در هشت ماهه سال جاری از کل تلفات حوادث رانندگی، ۹ هزار و ۷۶ نفر مرد و دو هزار و ۵۴۸ نفر زن بودند، همچنین هفت هزار و ۵۴۱ نفر در محورهای برون شهری، سه هزار و ۱۹۷ نفر در مسیرهای درون شهری، ۸۵۳ نفر در مسیرهای روستایی و ۳۳ نفر نیز در محورهای نامعلوم جان خود را از دست داده‌اند.
در این مدت استان‌های فارس با یک هزار و ۶۰، خراسان رضوی با ۸۳۸ و تهران با ۸۳۱ فوتی بیشترین و استان‌های ایلام با ۹۶، کهگیلویه و بویراحمد با ۱۲۲ و خراسان جنوبی با ۱۴۵ فوتی کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته اند.
بر اساس این گزارش در هشت ماهه امسال ۲۳۷ هزار و ۵۳۴ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی کشور مراجعه کردند که از این تعداد ۱۷۰ هزار و ۳۸۵ نفر مرد و ۶۷ هزار و ۱۴۹ نفر زن بودند، آمار مصدومان حوادث رانندگی هشت ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۸٫۱ درصدی مواجه بوده است.
به گزارش سازمان پزشکی قانونی، در آبان ماه سال جاری آمار تلفات حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲٫۹ درصد و آمار مصدومان ۱۳٫۱ درصد افزایش یافت، همچنین در این ماه یک هزار و ۳۵۵ نفر(یک هزار و ۸۳ مرد و ۲۷۲ زن) در حوادث رانندگی جان باختند، در حالی که تعداد تلفات حوادث رانندگی در آبان سال قبل یک هزار و ۳۱۷ نفر بود.
بر اساس این گزارش، در آبان امسال ۲۷ هزار و ۸۷۸ مصدوم حوادث رانندگی نیز به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۲۰ هزار و ۵۲۴ نفر آنان مرد و هفت هزار و ۳۵۴ نفر زن بودند.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *