چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸ بعد از ظهر به وقت تهران

کشاندن دختر اصفهانی به خانه و تهیه فیلم سیاه از او

وقتی به ایران آمد از من خواست به خانه برادرش برویم. در آن خانه اتفاقاتی افتاد که او از من فیلم گرفت و بعد از مدتی به آلمان رفت.

 زنی که قربانی دوست اینترنتی شده بود، در مورد نحوه وقوع جرم گفت: سال قبل به همراه خانواده‌ام برای بازدید از یک نمایشگاه به کشور آلمان رفتیم. در بازدید از نمایشگاه مسئول غرفه یک ایرانی بود و از من ایمیل خواست که برای ارسال محصولات و کار بیشتر در ارتباط باشیم.

بعد از مدتی ارتباط، لحن صحبتش در ایمیل‌ها خصوصی‌تر شد. در یکی از ارتباط‌ها به من پیشنهاد ازدواج داد. من او را دیده بودم و خیلی مودب بود. از من خواست وقتی به ایران می‌آید تنها به استقبال او بروم.

این زن جوان ادامه داد: وقتی به ایران آمد از من خواست به خانه برادرش برویم. در آن خانه اتفاقاتی افتاد که….، او همیشه از من فیلم می‌گرفت و بعد از مدتی به آلمان رفت. یک ماه بعد با من تماس گرفت و درخواست ۵۰۰ میلیون تومان پول کرد، شوکه شده بودم. گفت اگر پول را ندهی فیلم‌ها را پخش می‌کنم.

وقتی به پلیس فتا مراجعه کردم آنها از من خواستند به بهانه پرداخت پول از او بخواهم به اصفهان بیاید. وقتی او به اصفهان آمد تا ۵۰۰ میلیون تومان را بگیرد، دستگیرشد.

سرهنگ مرتضوی در مورد این پرونده گفت: این پرونده نشان می‌دهد مجرمان می‌توانند در ظاهری زیبا و فریبنده بیایند یک دختر یا زن جوانی را با ترغیب احساسات اغفال کنند.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *