پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

جزئیات درگذشت کریم اکبری مبارکه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون

کریم اکبری مبارکه بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ساعاتی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. سریال‌هایی همچون «امام علی (ع)»، ولایت عشق، مختارنامه و بچه مهندس از جمله آثاری هستند که مبارکه در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود.

از معروف ‌ترین نقش‌های او می‌توان به بازی در نقش ابن ملجم در سریال امام علی(ع) اشاره کرد

یکی از بستگان این بازیگر پیشکسوت در گفتگو با میزان، پیرامون دلیل فوت این بازیگر گفت: متاسفانه وی چند روزی به دلیل بیماری کرونا بستری بود، اما امروز صبح به دلیل وخامت وضعیتش جان به جان آفرین تسلیم کرد.

جزییات تازه از دلیل درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما

سرانجام و بعد از بارها تذکر خانه سینما و سینماگران مختلف درباره رعایت نکات بهداشتی سر صحنه تولیدات سینما و تلویزیون و خطرات احتمالی این تولیدات، کریم اکبری مبارکه تبدیل به اولین سینماگری شد که جانش را به علت ابتلا به کرونا در پشت صحنه یکی از این تولیدات از دست می دهد

نوید اکبری مبارکه-فرزند این بازیگر – به ایسنا گفت: «پدرم در روزهای اخیر مشغول بازی در سریالی بود که یکی از عوامل آن و بعد هم خانم لاله اسکندری مبتلا به کرونا شدند و با توجه به بیماری زمینه‌ای که پدر من داشتند، بیماری تمام ریه‌اش را درگیر کرد.چند روز قبل عکس ریه از ایشان گرفته شد ولی داروها موثر نبودند و دیروز صبح که پدر را در بیمارستان بستری کردیم در فاصله ۲۴ ساعت فوت کردند و همه ما در شوک هستیم»

سریالی که این اتفاق ها در پشت صحنه آن افتاده «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان است. سریالی که در خبر آغاز فیلمبرداری آن تاکید شده پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت می‌شده.

باید در انتظار واکنش تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» و مدیران سازمان صدا و سیما به این اخبار بود. آیا بعد از تعطیلی ستاد کرونای خانه سینما و افزایش ابتلای سینماگران به کرونا، زمان تصمیم جدی برای نظارت روی تولیدات در حال فیلمبرداری نرسیده؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *