پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱ قبل از ظهر به وقت تهران

کریمی و انصاری‌ فرد در لیست خرید قلعه نویی

مجله انلاین دوستان : ماندن قطعی امیر قلعه نویی در تیم استقلال مشخص نیست، اما عنوان شده است که هدف اصلی مسئولان حفظ این مربی برای فصل آینده است و آن‌ها قصد دارند امیر قلعه‌نویی را برای ماندن و ادامه همکاری با استقلال متقاعد کنند.

گفتنی است، از طرفی اعلام شده، سرمربی آبی‌ها فهرست را تهیه کرده است تا به مدیر جدید تیم ارائه کند تا برای فصل آینده بی برنامه نباشد، و در صورتی که ماندنش صد در صد شد، بلافاصله لیست مورد نظر خود را ارائه کند تامسئولان بدون تلف شدن زمان، برای جذب بازیکنان مورد نظر قلعه نویی اقدامات را ارائه کنند.

شایان ذکر است، در بین نفرات جوانی که قلعه نویی خواستار آ‌ن‌ها در تیم استقلال است، نام کریم انصاری‌فرد نیز دیده می‌شود، ضمن این‌که صحبت از حضور نام علی کریمی در بین بازیکنان مطرح شده است، اما با توجه به شرایط کریمی، بحث حضور وی پس از سال‌ها حضور در پرسپولیس در استقلال منتفی است و بحث انصاری فرد جدی‌تر است.

www.dustaan.com-karimi-ansari-fard

** صادقی در فهرست قلعه نویی نیست

امیر حسین صادقی پس از حذف استقلال از آسیا در صفحه‌ی شخصی خود اعلام کرد”خداحافظ استقلال” و این موضوع باعث بوجود آمدن حرف و حدیث‌های بسیار زیادی شد، اما این در حالی است که عنوان شده وی در فهرست امیر قلعه‌نویی در فصل جدید نیست و به احتمال فراوان از استقلال جدا می‌شود.

شنیده می‌شود وی با مشکلاتی در تیم روبه روست و خداحافظی‌اش پس از بازی با الشباب به دلیل همین مشکلات بوده و به همین دلیل امیر قلعه نویی نیز حسابی روی حضور وی در تیمش باز نکرده است تا مشخص شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *