شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹ قبل از ظهر به وقت تهران

کاپیتان فصل بعد استقلال مشخص شد

مجله انلاین دوستان :  سرمربی استقلال به شایعه ای که می گوید دو ستاره سابق به شرطی به جمع آبی ها برمی گردند که تیم ببندند و فراتر از یک ستاره نقش داشته باشند، واکنش نشان داد.

dustaan.com-کاپیتان فصل بعد استقلال مشخص شد

 پرویز مظلومی که بعد از ۳ سال به استقلال برگشته تا کار نیمه کاره خود را تمام کند، برای به دست آوردن دل هواداران، می خواهد ستاره هایی که اطرافیان امیر قلعه نویی آنها را از استقلال فراری دادند، را برگرداند.

بر همین اساس وی جواد نکونام، سید مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان را در لیست خرید خود قرار داد اما حالا شایعه شده هم رحمتی و هم نکونام مدعی هستند تنها در صورتی به استقلال می آیند که بزرگ تر تیم باشند و فراتر از یک بازیکن و کاپیتان، تیم را خودشان ببندند!

اما مظلومی در واکنش به این شایعه، قاطعانه گفت: «من هم نکونام را می خواهم و هم رحمتی را اما نه نکونام و نه رحمتی نمی توانند برای استقلال تیم ببندند.»

وی تاکید کرد: «تیم را خودم با مشورت همکارانم و با در نظر گرفتن شرایط باشگاه می بندم و رحمتی و نکونام هم اگر دوست دارند می توانند به عنوان بازیکن و عضوی از خانواده استقلال به تیم خودشان برگردند.»

مظلومی همچنین در یک محفل خصوصی و در پاسخ به این سوال که کاپیتان استقلال کیست، گفت: «اگر رحمتی برگردد، کاپیتان است و بازوبند را او می بندد اما ما شان نکونام را حفظ می کنیم!»

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *