پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳ بعد از ظهر به وقت تهران

کاوه رضایی: می‌خواستم با رئال یا بارسلونا بازی کنیم

با قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان تنها ایرانی حاضر در معتبرترین تورنمنت باشگاهی اروپا با بروژ به سه رقیبی برخورد کرد که همگی آن‌ها تجربه رسیدن به فینال این رقابت‌ها را در کارنامه خود دارند. اتلتیکومادرید، بروسیا دورتموند و موناکو سه رقیب از اسپانیا، آلمان و فرانسه هستند که به عنوان تیم‌های حاضر در سید یک تا سه، رقیب بروژ سید چهارمی در گروه A. لیگ قهرمانان اروپا شدند تا کاوه رضایی و هم‌تیمی‌هایش چالشی دشوار مقابل این تیم‌ها پیش رو داشته باشند.

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user14623/news/khwh_rdyy_3_2.jpg

واکنش‌ها به این قرعه، اما در میان کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان بروژ جالب توجه بود به خصوص از سوی ستاره ایرانی و گران‌قیمت خط حمله بروژ که امیدوار بود با تیم‌هایی سرشناس‌تر روبه‌رو شود تا توانایی‌هایش بیشتر به چشم بیاید! کاوه رضایی که قبل از مراسم در گفتگو با رسانه‌های بلژیکی مدعی شده بود اگر بروژ با بارسلونا روبه‌رو شود همه ایرانی‌ها به عنوان حامی این باشگاه بازی را تماشا خواهند کرد، بعد از قرعه‌کشی گفت: «خیلی دوست داشتم با رئال و بارسلونا روبه‌رو شویم، اما رویارویی با تیم‌هایی مثل اتلتیکومادرید، دورتموند و موناکو نیز جذابیت‌های زیادی دارد به خصوص با مادریدی‌ها که به تازگی هم قهرمان یورولیگ شدند هم قهرمان سوپرجام اروپا».

ایوان لکو سرمربی بروژ با استقبال از این قرعه نسبتاً دشوار گفت: «هدف ما صعود از این گروه است نه اینکه بخواهیم راهی یورولیگ شویم از همین‌رو جدال با این تیم‌ها می‌تواند هر کدام شبی دشوار برای ما رقم بزند. البته ما کاملاً برای این چالش آماده و هیجان‌زده هستیم به خصوص بعد از خرید‌های اخیر که ترکیب تیم ما را کامل کردند تا با جاه‌طلبی بیشتر برای موفقیت در تمام جام‌های پیش رو برنامه‌ریزی کنیم». مربی کروات منظورش از خرید‌های جدید کاوه رضایی و سفیان آمرابات مراکشی بود که هر دو را در بازی هفته قبل برابر اندرلخت به میدان فرستاد و شب قبل هم با قرار دادن آن‌ها در ترکیب اصلی مقابل وولت زورگم در بازی هفته ششم ژوپیرلیگ نشان داد تا چه اندازه روی گلزنی‌های ستاره ایرانی و همین طور بازیسازی هافبک مراکشی حساب باز کرده است.

اولین بازی بروژ در لیگ قهرمانان اروپا سوم اکتبر ۲۰۱۸ (چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷) در ورزشگاه زیبا و تازه تأسیس متروپولیتانو برگزار خواهد شد تا کاوه رضایی و هم‌تیمی‌هایش در جدالی خاطره‌انگیز به مصاف شاگردان دیوید سیمئونه آرژانتینی بروند تا چالش اروپایی آن‌ها با قهرمان سوپرجام استارت بخورد.

منبع: خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *