پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۱ قبل از ظهر به وقت تهران

کاوه رضایی به یک تیم اروپایی پیوست +عکس

کاوه رضایی مهاجم گلزن تیم استقلال تهران، با انتشار تصویری جدید در اینستاگرامش، نوشت که به یک تیم اروپایی پیوسته است.

به گزارش ایلنا، مهاجم جوان آبی پوشان تهرانی که بی‌شک یکی از عناصر مهم در ترکیب استقلال در فصل پر فراز و نشیب آنها بود، برای تمدید قرارداد با مسئولان این تیم به توافق نرسید.

کاوه رضایی فصل پیش پس از جدایی از ذوب آهن اصفهان با قراردادی به مدت یک فصل به استقلال پیوست که این قرارداد پس از بازی برابر العین امارات به پایان رسید تا باشگاه مذاکرات برای تمدید قرارداد را با او آغاز کند؛ امری که در آن موفق نبود تا یک فوتبالیست ایرانی به جمع شاغلان در فوتبال اروپا اضافه شود.

با اینکه مسئولان استقلال قول تمدید قرارداد با رضایی را داده بودند و طی چند روز اخیر با مدیربرنامه‌های این بازیکن مذاکره کرده بودند اما او راهی بلژیک شد تا با تیم رویال شارلوا قرارداد امضا کند. نکته قابل توجه راجع به تیم جدید رضای مالک این باشگاه است که ملیتی ایرانی دارد.

رضایی با انتشار عکسی در اینستاگرام از پیراهن تیم بلژیکی خبر حضورش در این تیم را منتشر کرد و طی پیامی از همه‌ی هواداران استقلال تشکر و قدردانی کرد.

کاوه رضایی همچنین با تشکر از مربیانش ابراز امیدواری کرد که روزی به استقلال بازگردد و مجبور بوده این تصمیم فورس را بگیرد چرا که به دنبال کسب تجربه در فوتبال اروپاست.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *