پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴ بعد از ظهر به وقت تهران

کانسپت ” The next 100 years ” محصول فوق العاده بی ام دابلیو +عکس

شنیدن نام بی ام دبلیو به تنهایی برای تصور یک خودروی با کیفیت و لوکس کافی است. بی ام دبلیو نامی آشنا برای آنهایی که سر و کارشان با خودروهای هوشمند و کانسپت است می باشد. 

بی ام دابلیوبه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بی ام دابلیو برندی کاملا شناخته شده و آشنا برای جهانیان به‌ویژه آنها که سرو کارشان با خودروهای هوشمند و کانسپت است.

شرکت بی ام دابلیو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان درآلمان، هر بار با رونمایی و معرفی یکی از محصولات اعجاب‌انگیز و خارق‌العاده‌اش باعث تحیر می‌شود. این شرکت سال گذشته به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس این شرکت از خودرویی بسیار متفاوت و خاص به نام ” چشم‌انداز صد سال آینده ” رونمایی کرد.

مجله خبری دوستان : شرکت بی ام دابلیو سعی داشت تا تمام تکنولوژی ممکن را در طراحی آخرین محصولش بگنجاند. این خودرو دارای دو مود رانندگی مختلف است یکی مود  خودران برای سواری‌های مفرح و آرام‌بخش و دوم مود رانندگی سرگرمی و استراحت که راننده در صورت خستگی و کسالت از آن استفاده می‌کند. مود تقویت شده همچنین به راننده اطلاعاتی درباره مسیر بهتر و سرعت ارائه می‌دهد تا بتواند احساس آسودگی و امنیت بیشتری داشته باشد. در طراحی این خودرو پدیده‍‌ای تازه به نام هندسه زنده  در قسمت داشبورد تعبیه شده است. این  فناوری از ۸۰۰ مثلث هندسی تشکیل شده که در اطراف خودرو حرکت کرده و اطلاعات آن را به راننده انتقال می‌دهند. این اطلاعات به صورت داده در شیشه جلویی خودرو نمایش داده می‌شود چیزی شبیه به هشداردهنده‌هایی که در مدل بی ام دابلیو آی ۸ تعبیه شده بود.

کانسپت ” چشم‌انداز صد سال آینده ” حتی به فکر تنهایی رانندگان هم بوده است. این خودروی فوق هوشمند می‌تواند با سوار خود ارتباط برقرار کرده و اطلاعات و پیشنهادات خوبی را در موقعیت‌های مختلف به او ارائه دهد. مثلا در حالت خودران می تواند به صورت مجازی با عابرین پیاده ارتباط برقرار کند و به آنها زمان عبور را بگوید.

از همه اینها گذشته، کانسپت ” چشم‌انداز صد سال آینده ” ظاهر عجیب و بسیار متقاوتی دارد. این خودرو از انواع مواد پلاستیکی و فیبر کربنی ساخته شده است و همین امر وزن آن را تا حد قابل توجهی کاهش داده است. این خودرو چشم‌انداز محصولات تولیدی بی ام دابلیو در صد سال آینده است.

در ادامه ویدئو و تصویری از کانسپت ” چشم‌انداز صد سال آینده ” ارائه شده است.

بی ام دابلیو

کانسپت ” The next 100 years ” محصول فوق العاده بی ام دابلیو

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *