پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ بعد از ظهر به وقت تهران

کار احمقانه و خطرناک آتش نشان جوان +عکس

جوانی ۱۹ ساله با راه اندازی پنج حریق، شرارت جنایی و به خطر انداختن جان افراد در آتش سوزی در عرض یک هفته یکی پس از دیگری تیتر خبر گزاری‌ها شد.

رایان بعنوان آتش نشان داوطلب در غرب پنسیلوانیا خدمت می‌کرد، اما دستگیر شد و متهم به آتش سوزی عمدی در ماه گذشته شد. به گزارش WPXI، با توجه به این شکایت، دوربین‌های امنیتی نزدیک، یک مرد که اندکی پس از آتش دوم در حال دویدن به سمت سالن آتش بود را نشان دادند.

“لابهام “بعدا اعتراف کرد که خودش عمدا در محل‌های گزارش شده اقدام به ایجاد آتش سوزی کرده است و به بازجویان گفته است که او این کار را انجام داده، چون حوصله اش سر رفته بوده، اما هیچ آسیبی در هر دو آتش سوزی گزارش نشده است. او از ایستگاه آتش نشانی داوطلب شماره ۴ به حالت تعلیق در آمده است تا رای نهایی در مورد او صادر شود.

کار احمقانه و خطرناک آتش نشان جوان +تصاویر

وکیل لابهام کیسی وایت گفت:” او مرد جوانی است که آینده‌ای روشن و امیدوارکننده دارد، ولی متاسفانه کمی عصبی است. او در ادامه گفت:” این پرونده به دست پلیس رسیده است. به منظور بررسی دقیق و نحوه ارتکاب و شرایط پیرامون، ما قادر به انجام این کار در این موقعیت نیستیم. ”

کار احمقانه و خطرناک آتش نشان جوان +تصاویر

این اولین بار نیست که چنین موردی گزارش می‌شود و طبق گزارشات سال گذشته گزارش شد که سه آتش نشان آلمانی شغل خود را دوست داشتند، بنابراین آن‌ها به خاطر لذت بردن و انجام عملیات شروع به آتش سوزی می‌کردند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *