جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸ بعد از ظهر به وقت تهران

کارهایی که یک هفته پیش از اثاث کشی باید انجام دهید

شاید حالا که یک هفته به جابجایی و نقل مکان مانده به استرس دچار شوید. شاید خوابتان کمتر شوید، هنوز قهوه ساز را برنداشته باشید، چون باید آن را توی ماشین بگذارید.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت اتوبار و باربری را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک شرکت باربری در تهران باشید می‌توانید درخواست باربری ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

حساب بانکی را منتقل کرده و یا ببندید

حتما تمام حساب های بانکی خود را ببندید، مخصوصا اگر به کشور دیگری سفر می کنید که باید در بانک های آن حساب جدید باز کنید.

جعبه لوازم ضروری آماده کنید
لباس ها و وسایل چند روز اول رسیدن به خانه جدید را در یک جعبه لوازم ضروری قرار دهید. همه اعضای خانه باید جعبه لوازم ضروری خود را داشته باشند. به علاوه جعبه های هر عضو خانواده، باید یک جعبه کلی خانوادگی هم داشته باشید. آن را برچسب گذاری کنید تا توی کامیون بار گذاشته نشود. وسایلی مانند دستمال توالت، لنز، غذای سگ، دارو و راهنمای حرکت را توی آن بگذارید.

قبض های باقیمانده را پرداخت کرده و حساب ها را ببندید
اگر به جای دوری سفر می کنید باید تمام امکانات را به خانه جدید منتقل کنید. اگر حساب ها را می بندید تمام قبوض را پرداخت کنید و با شرکت ها هماهنگ کنید تا امکانات اینترنت و تلفن را قطع کنند. مسلما نمی خواهید پس از جابجایی هزینه های اضافی پرداخت کنید.

لوازم توی گاراژ را آماده کنید
حالا وقت آن است که ابزار و وسایل باغبانی را آماده کنید. وسایلی مانند چمن زن، ابزارهای برقی و وسایل دیگر. لوازم اشتعال زا را توی وسایل دیگر نگذارید. همچنین وسایل نوک تیز را هم خوب بپوشانید.

با کارگران کمی هماهنگ کنید
با شرکت مربوطه تماس بگیرید، چون ممکن است برخی از وسایل را پیش از حرکت آماده کنید. شرکت های حرفه ای این کار را برایتان انجام می دهند. اما اگر خودتان باید وسایل را باز کنید پس باید دست به کار شوید.

غذای ساده درست کنید
در آغاز هفته غذای ساده ای ترتیب دهید. شب قبل از حرکت به آنچه که می خواهید بخورید و جای خوردن غذا فکر کنید. فقط به اندازه همان یک هفته مواد غذایی بخرید تا آنها را دور نیندازید.

اغلب بسته بندی ها را انجام دهید
هرآنچه را که باقی مانده تا پایان هفته بسته بندی کنید. کارها را به لحظه آخر موکول نکنید. تمام جعبه ها را برچسب گزاری کنید تا بدانید به کجا تعلق دارند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *