پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

ماجرای ورود ژاله صادقیان از کودکی به رادیو در «دورهمی» +عکس

ژاله صادقیان گوینده رادیو و تلویزیون شب گذشته با حضور در برنامه محبوب دورهمی گفت و گوی جالبی با مهران مدیری  عزیز انجام داد.

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته همزمان با ۱۶ تیرماه ۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت . مهران مدیری در این برنامه میزبان ژاله صادقیان مجری باسابقه تلویزیون بود.

ژاله صادقیان مجری باسابقه رادیو وتلویزیون مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی شد و روایتی از ورودش به رادیو و عشقی که به کار کردن در رادیو دارد گفت و گفتگوی جذابی را با مهران مدیری رقم زد.
 دورهمی
ژاله صادقیان مجری خوش صدای رادیو وتلویزیون درباره ورودش به رادیو گفت :من زمانی که ۵ سالم بود برای اولین بار وارد رادیو شدم . پسرخاله مادرم آقای گل ربایی در رادیو بودند و مرا به رادیو معرفی کردند و من از همان ۵ سالگی کار خودم را در رادیو آغاز کردم . یک روز در رادیو مشغول خواندن یک مطلب بودم که یکی از دوستان با تعجب به من گفت مگر تو بلدی بخوانی و من از لحن این گفته و به تصور اینکه کار بدی مرتکب شده ام گریه ام گرفت. من به واسطه داشتن مادر فرهنگی خواندن و نوشتن را کامل در ۵ سالگی بلد بودم اما من به خاطر وارد شدن زودهنگام به دنیای رادیو و کار اصلا کودکی نکردم و این کودکی نکردن اثرات مثبت و منفی زیادی در زندگی من داشت.

ژاله صادقیان در برنامه دورهمی گفت :تا سال ۵۷ در رادیو بودم و بعد از آن ۸ ، ۹ سال بخاطر تحصیل از محیط رادیو دور شدم و مجددا در سال ۶۷ به رادیو برگشتم .

مهران مدیری درباره ترجیح دادن رادیو به تلویزیون از خانم مجری پرسید که گفت:من نمیتوانم بین رادیو و تلویزیون یکی را انتخاب کنم اما من در رادیو عشق و علاقه ای ریشه دار دارم و نمیتوانم از آن بگذرم و تلویزیون را چون میتوانم با مردم رودررو صحبت کنم دوست دارم .

ژاله صادقیان مجری تلویزیون درباره دوری اش از رادیو گفت :درست است که بچه های رادیو درآمد کمی دارند اما دلیل دوری من از رادیو اصلا بعد مالی این قضیه نیست .

مهران مدیری درباره عاشق شدن خانم مجری پرسید که گفت :من در سال ۶۷ عاشق شدم و حاصل این عشق پسری ۲۲ ساله است که دانشجوی رشته مهندسی است.

در بخش هایی از برنامه ژاله صادقیان درباره رادیو و علاقه خاصی که به آن دارد صحبت کرد و از توجهش به کیفیت اجراهایش گفت و ادامه داد :من در زمینه موسیقی نیز فعالیتی داشته ام و داستان خسرو و شیرین و لیلی و مجنون را با استاد چکناواریان به صورت یک حکایت بلند با موسیقی تلفیق کرده ایم.

ژاله صادقیان درباره بزرگ ترین حسرت زندگی اش گفت :من در زمینه های مختلف فعالیت داشته ام و بزرگترین حسرت دنیای حرفه ای ام این است که بتوانم نقشی در یک تئاتر داشته باشم.

در بخش پایانی برنامه ژاله صادقیان یک دف زیبا که علاقه خاصی به آن داشت را به موزه برنامه دورهمی تقدیم کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *