پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ قبل از ظهر به وقت تهران

چگونگی تشخیص یک کره‌ای، چینی و ژاپنی از هم! +تصاویر

مردمان کره , چین و ژاپن شباهت های زیادی از نظر چهره و جسه به هم دارند ولی با کمی دقت می توان به سادگی انها را ازهم تشخیص داد!

کره ای ها، ژاپنی ها و چینی ها در نگاه اول از نظر فیزیک و چهره شبیه هم هستند، به گونه ای که بعضی وقتها نمی توانیم آنها را از هم تشخیص دهیم. در این گزارش تصمیم داریم تا شباهت ها و تفاوت هایی را به شما بگوییم تا بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.

%postname%

رنگ پوست

%postname%

به طور کلی ژاپنی ها، چینی ها و کره ای ها رنگ پوست مشابهی دارند. رنگ پوست آنها روشن است، با بالا رفتن سن در برابر چروک شدگی مقاوم است و خیلی سخت چروک می شود. در عین حال، مواد آرایشی و شیمیایی به سرعت روی پوست آنها اثرات تخریبی به جای می گذارد و اسیدیته آن را از بین می برد.

جثه و اندام

%postname%

جثه و هیکل کره ای ها، ژاپنی ها و چینی ها متفاوت است، در این مورد رژیم غذایی و ژن ها تأثیر گذارند. برای مثال نژاد آمریکایی قدبلندتر و چاق تر است، در حالی که ژاپنی ها، کره ای ها و چینی ها قدهای متوسط رو به کوتاه و جثه های لاغر تری دارند. البته این به معنای نفی وجود افراد قد بلند و عضلانی در میان آنها نیست.

ویژگی های صورت

%postname%

شاید در یک نگاه آنها را شبیه هم ببینیم؛ اما اگر دقت کنید تفاوت را احساس خواهید کرد. صورت ژاپنی ها کوچکتر و کشیده تر است. آن ها صورت های لاغر و باریکی دارند. صورت کره ای ها بزرگتر است، از بالا گرد و از پایین شکل مربعی دارد. چانه و فک کره ای ها برآمده تر است و گونه های برجسته تری دارند. صورت چینی ها کاملا گرد و مدور است و بینی پهن و بزرگتری دارند. بینی ژاپنی ها قلمی تر و کشیده تر است و بینی کره ای ها کوچک است.
گوشه چشم ژاپنی ها رو به بالا و برای چینی ها به سمت پایین امتداد یافته است. اندازه چشم کره ای ها کوچک است.

سبک لباس پوشیدن

%postname%

مردم ژاپن معمولا لباس های عرفی جامعه خود را می پوشند؛ لباس هایی که با فرهنگ جامعه ژاپنی انسجام و تجانس بیشتری داشته باشد. لباس های ساده با رنگ های روشن از لباس های محبوب مردم ژاپن است. در مراسم های رسمی لباس رسمی به تن می کنند و پایبند سنت هایشان هستند. در مقابل کره ای ها لباس های تیره تر و فانتزی تری می پوشند و به جذابیت و زیبایی لباس ها بیشتر اهمیت می دهند. چینی ها هم به سبک سنتی و بنا بر فرهنگ چینی لباس می پوشند. در عین حال که قضاوت درباره لباس آنها به دلیل تنوع متعدد فرهنگی در چین کمی سخت است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *