چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴ قبل از ظهر به وقت تهران

چگونه با اسنپ، بدون دردسر تاکسی درخواست کنیم؟ +آموزش تصویری کامل

اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که علاقه مند آشنایی با اسنپ هستید و می خواهید کار کردن با این اپلکیشن را یاد بگیرید خواندن این مطلب را از دست ندهید. 

 

چگونه با اسنپ، بدون دردسر تاکسی درخواست کنیم؟

مقدمه

مجله دوستان : اسنپ (Snap) یک اپلیکیشن موبایل است که در شهرهایی مثل کرج و تهران می‌توان از آن برای درخواست تاکسی استفاده کرد. شاید تصور کنید که درخواست تاکسی از طریق یک اپلیکیشن موبایل چندان اقدام جالبی نیست و نمی‌تواند نتیجه مطلوبی را به همراه داشته باشد. اگر اینطور فکر می‌کنید به سختی در اشتباه هستید!

اسنپ به دلیل کیفیت خوبی که ارائه کرده است، هر روز بیشتر و بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. اما شاید این سؤال در ذهنتان ایجاد شده باشد که چگونه با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل قادر به سفارش تاکسی می‌شویم؟ چگونه کرایه تاکسی را پرداخت کنیم؟ اصلا چگونه باید از برنامه اسنپ استفاده کنیم؟ در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه کار با برنامه اسنپ را به صورت مختصر برایتان شرح دهیم.

آموزش کار با برنامه اسنپ (Snap)

پیش از هر چیز لازم است که اپلیکیشن مذکور را در گوشی خود نصب کنید. این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. پس دانلود اسنپ آن را اجرا کنید. حالا باید در آن ثبت نام به عمل آورید. جالب است بدانید که اسنپ این قابلیت را فراهم می‌کند تا کاربران با استفاده از اکانت گوگل خود هم وارد اپلیکیشن شوند.

پس از ورود به برنامه و ضمن روشن بودن قابلیت GPS  گوشی، موقعیت مکانی فعلی خود را بر روی نقشه‌ای که توسط برنامه اسنپ ارائه شده است مشاهده خواهید کرد. در این شرایط عددی را در بخش زیرین صفحه مشاهده می‌کنید که تعداد تاکسی‌های موجود در اطراف شما را نشان می‌دهند. از آنجایی که تعداد تاکسی‌های همکاری کننده با برنامه اسنپ بسیار زیاد هستند، بنابراین شما هر زمان که تمایل داشته باشید خیلی راحت و سریع‌تر از آنچه که تصور می‌کنید به تاکسی دسترسی خواهید داشت.

حالا باید مبدأ و مقصد خود را بر روی نقشه مشخص کنید. برای مشخص کردن مقصد می‌توانید از فیلد جستجوی بالای صفحه استفاده کنید و مکان مورد نظرتان را جستجو کنید یا به صورت دستی مقصد خود را بر روی نقشه انتخاب نمایید. در این شرایط هزینه سفر برایتان نمایش داده می‌شود. فراموش نکنید که هنوز شما درخواست تاکسی را ارسال نکرده‌اید و فقط هزینه سفر از مبدأ تا مقصد مورد نظرتان را مشاهده می‌کنید.

برای ثبت درخواست تاکسی باید آیکون سبز رنگ “درخواست اسنپ” را لمس کنید. در این شرایط و بعد از تأیید درخواست، مشخصات راننده و خودروی وی و شماره تماس او برایتان نمایش داده می‌شود. چیزی طول نخواهد کشید که راننده خودرو با شما تماس گرفته یا بدون نیاز به انجام این کار زیر پایتان تمرکز می‌کند! شما می‌توانید با خیال راحت سوار اتومبیل او شوید و وی شما را به مقصد مورد نظرتان می‌رساند. برای پرداخت کرایه هم می‌توانید از روش پرداخت نقدی یا آنلاین استفاده کنید. پس اگر پول نقد به همراه نداشتید، نگران پرداخت کرایه نباشید.

بنابراین به صورت مختصر با نحوه عملکرد برنامه اسنپ آشنا شدید. این برنامه قابلیت‌های متعدد دیگری را هم ارائه می‌کند. برای مثال به کاربر اجازه می‌دهد تا چند مقصد را به صورت همزمان انتخاب کند یا خودروهایی را با شرایط خاص (مثلا کولردار و غیره) درخواست نماید. اگر تاکنون از برنامه اسنپ استفاده نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم که برای یک بار هم شده این کار را انجام دهید.

کلام آخر

برنامه اسنپ علاوه بر کاهش هزینه‌های مسافرین منجر به اشتغال‌زایی هم شده است. هم اکنون رانندگان زیادی از طریق این اپلیکیشن مسافران خود را پیدا می‌کنند و این مسئله دردسرهای پیدا کردن مسافر را کاهش داده است. نظر شما در رابطه با برنامه اسنپ و سرویس آن چگونه است؟

منبع: شبکه مگ

چگونه با اسنپ، بدون دردسر تاکسی درخواست کنیم؟ +آموزش تصویری کامل

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *