شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ قبل از ظهر به وقت تهران

چهره کارگردان مناظره های ۸۸ مشخص شد/ باز هم پای یک “مشایی” در میان است

حمیدرضا موسوی، از مسئولان ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد است که چندی پیش از احمدی‌نژاد اعلام برائت کرد. او به‌تازگی با خبرگزاری ها و روزنامه گفت‌وگو کرده است: من سال ۸۴ و ۸۸ در ستاد امتداد مهر، مسئول ستاد بودم. ستاد امتداد مهر مربوط به پسر آقای احمدی‌نژاد بود؛ مهدی. من مسئول کل ستادهای امتداد مهر بودم. انتشار این اسناد آن زمان به صلاح کشور و نظام نبود.

بیشتر مباحث اجرائی تیم رسانه‌ای آقای احمدی نژاد را پیش می‌برد؛ به‌ویژه در سال ۸۸٫ با آقای افراشته و آقای خورشیدی کار می‌کردیم. هدف ما بیشتر کارهای رسانه‌ای بود.

نکته‌ای که می‌خواستم همین‌جا اشاره کنم، این است که زمان مناظره‌ احمدی‌نژاد و کروبی طراح سؤال‌ها خود آقای مشایی بود.

در اتاق فکری که داشتیم، می‌دانستیم که نقطه‌ضعف طرف مقابل، آقای هاشمی است؛ چون گفته می‌شد که منابع مالی طیف مقابل را آقای هاشمی تأمین می‌کند. این یک استراتژی‌ بود که آقای مشایی و آقای جوانفکر به همراه آقای شریف‌زاده و آقای داوری که الان زندان هستند، بیشتر بر آن تأکید می‌کردند؛ یعنی همه اینها پایه‌گذار این شیوه مناظره بودند که به آقای موسوی و کروبی سرکوفت بزنند؛ چون آتوهایی داشتند.

به ستادها هم القا شد که در مناظرات دانشگاهی و خیابانی هم سمت‌وسو را به سمت مثلا خانم رهنورد یا بنیاد شهید و ماجرای تحصن مجلس ششم دوران آقای کروبی و… ببرند.

طراح همه سؤالات خود شخص آقای مهندس مشایی بود. پشت همه اینها تیم آقای مشایی بود. احمدی نژاد در مناظره ها هم مجری بود و هم ایده‌پرداز. ولی حدسم این است که ایشان بیشتر، سِحر آقای مشایی بود. بقایی بیشتر با مشایی هماهنگ و همسو بود/ شرق

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *