پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲ بعد از ظهر به وقت تهران

چند درصد مردم روسیه خواستار باقی ماندن پوتین در قدرت هستند؟

طبق نظرسنجی های جدید که در روسیه صورت گرفته است, حدود دو سوم از مردم خواستار انتخاب مجدد پوتین به عنوان رئیس جمهور هستند.

چند درصد مردم روسیه خواستار باقی ماندن پوتین در قدرت هستند؟

به گزارش خبرگزاری “اینترفاکس”، بنا به نتایج نظرسنجی انجام شده توسط مرکز “لوادا سنتر” در مورد انتخابات سال ۲۰۱۸ روسیه اکثریت مردم (۶۳ درصد) خواستار آنند که ولادیمیر پوتین پس از سال ۲۰۱۸ برای یک دوره دیگر نیز در سمت ریاست جمهوری باقی بماند.
در این نظرسنجی حدود ۱۹ درصد از شرکت کنندگان ریاست جمهوری پوتین را نامطلوب معرفی کرده و ۱۹ درصد دیگر نیز گفته اند که در پاسخ دادن به این سئوال با مشکل مواجهند.
۴۹ درصد پرسش شدگان شک دارند که ممکن است تا سال ۲۰۱۸ شخصی دیگری که بتواند جایگزین پوتین در سمت ریاست جمهوری شود، در روسیه پا به عرصه بگذارد و تنها ۲۶ درصد شخص دیگری را بر پوتین ترجیح می دهند. ۲۶ درصد نیز نظر ممتنعی در این مورد دارند.
ابن نظرسنجی در روزها ۲۱ تا ۲۴ اکتبر سال جاری میلادی در ۴۸ نقطه مسکونی روسیه برگزار شد و ۱۶۰۰ نفر در سن بالای ۱۸ سال در آن شرکت نمودند.
این در حالی است که چهار سال پیش طبق نتایج نظرسنجی انجام شده ۳۴ درصد از مردم روسیه خواستار ریاست جمهوری پوتین برای یک دوره دیگر بوده و در سال ۲۰۱۴ تعداد این افراد بالغ بر ۵۸ درصد بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *