پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶ بعد از ظهر به وقت تهران

پیکه و شکیرا؛ دومین زوج تأثیرگذار در شبکه‌ های اجتماعی

بر اساس تحقیقات جدید پیکه (مدافع معروف بارسا) و شکیرا (خواننده معروف) دومین زوج تاثیرگذار در شبکه های مجازی هستند.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-فال-روزانه۱۲۱۵۳

 نتیجه یک تحقیق آماری درباره میزان تأثیرگذاری زوج‌های سرشناس جهان در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که جرارد پیکه و همسرش در رده دوم تأثیرگذارترین زوج‌های شبکه‌های اجتماعی قرار دارند.

پیکه و خواننده کلمبیایی که زندگی‌شان مشترک‌شان را سال ۲۰۱۰ آغاز کردند و حاصل آن هم دو فرزند پسر بوده است، در شبکه‌های اجتماعی بیش از ۲۰۰ میلیون هوادار دارند که سبب شده آنها از بسیاری از زوج‌های هالیوودی تأثیرگذارتر باشند.

طبق تحقیق صورت گرفته زوج پیکه و همسرش، ۲۱۳٫۹ میلیون نفر طرفدار دارند و تنها زوج کتی پری (خواننده آمریکایی) و اورلاندو بلوم با ۲۲۳٫۳میلیون طرفدار از‌ آنها تأثیرگذارتر شناخته شده‌اند. زوج کانیه وست خواننده آمریکایی و همسرش هم یک رده پایین‌تر از مدافع میانی بارسا و همسرش در رده سوم قرار گرفته است. آنها ۱۹۳٫۵میلیون طرفدار دارند.

دیگر زوج تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی که با دنیای ورزش هم ارتباط دارند، دیوید بکام، کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس و همسرش ویکتوریا هستند که با ۱۱۲میلیون طرفدار در رده پنجم قرار دارند.

در رده‌بندی تأثیرگذارترین زوج‌ها در شبکه‌های اجتماعی نام باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و همسرش میشله هم دیده می‌شود که این دو با ۱۷۰٫۷میلیون طرفدار در جایگاه چهارم هستند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *