دوشنبه , ۳۱ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ بعد از ظهر به وقت تهران

پیغام سرمربی تیم ملی به محمدرضا خلعتبری

www.dustaan.com-khalatbariمجله انلاین دوستان : محمدرضا خلعتبری یکی از سخت‌ترین روزهای عمرش را سپری کرد. یک‌شنبه ظهر وقتی کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی لیست نهایی ایران برای جام‌جهانی را منتشر کرد، نامی از او در لیست دیده نمی‌شد.

خلعتبری در تمام اردوهای چند سال گذشته همراه تیم ملی بود. این بازیکن در بازی معروف ایران و روسیه در دوحه که با گل او به نفع ایران تمام شد، مقابل چشم‌های کی‌روش که هنوز سرمربی تیم ملی نشده بود، درخشید.

خلعتبری در تمام اردوها رابطه بسیار نزدیکی با سرمربی تیم ملی داشت و خودش در این‌باره می‌گوید: «من و کی‌روش خیلی با هم خوب هستیم. او در اردوها با من شوخی می‌کرد اما به هر حال خط خوردم. به نظر او احترام می‌گذارم.»

روز یک‌شنبه خیلی از بازیکنان تیم ملی با خلعتبری تماس گرفتند تا به او آرامش و دلداری بدهند، بازیکنان پرسپولیس هم همینطور. خلعتبری ظهر یک‌شنبه با جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی هم به صورت تلفنی حرف زد.

در این تماس، نکونام رو به خلعتبری گفت: «این خط خوردن به آن معنا نیست که تو بازیکن کوچکی هستی. همه از توانایی‌های تو خبر دارند. به هر حال مربی در این‌باره تصمیم گرفته است.»

البته شنیده می‌شود یکی از دلایل خط خوردن این بازیکن از اردوی تیم ملی، گوش ندادن به توصیه‌های تاکتیکی کارلوس کی‌روش است.

سرمربی تیم ملی پیش از خط خوردن او در جایی گفته بود: «قبل از بازی به او می‌گویم این کار و آن کار را در زمین انجام بده ولی دقیقا کاری را انجام می‌دهد که خودش دوست دارد. بازیکن باید در خدمت تیم باشد.»

کی‌روش روی چنین موضوعی حساسیت زیادی دارد. کارلوس کی‌روش البته پس از خط زدن خلعتبری، سعی کرد به او آرامش بدهد. این مربی از طریق مارکار آقاجانیان دستیار خود با او تماس گرفت و گفت: «می‌دانم از این اتفاق خیلی ناراحت هستی اما ناراحت نباش.»

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *