شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵ قبل از ظهر به وقت تهران

پیش‌ بینی رژیم اسرائیل از جنگ بزرگ سال ۲۰۱۹ و چالش‌ های آینده

https://media.mehrnews.com/d/2016/11/16/4/2277082.jpg?ts=1486462047399

یک مرکز مطالعاتی رژیم صهیونیستی پیش بینی این رژیم از وقوع جنگ بزرگ در خاورمیانه در سال ۲۰۱۹ را مطرح کرده و نوشت که اگر این جنگ انجام نشود، در سال ۲۰۲۵ جنگ بزرگتری رخ می دهد.

تنش روز افزون در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی باعث افزایش نگرانی‌های موجود نسبت به درگیری جدید بین اسرائیل و حزب الله لبنان یا اسرائیل و سوریه شده است،جنگ منحصر به طرف های مذکور نخواهد بود و ممکن است گروه‌های مختلف شیعی و دولت بشار اسد نیز به آن اضافه شود.

این گزارش صهیونیستی دو عنصر اساسی نسبت به تنش‌های موجود در منطقه را تلاش حزب الله و سوریه برای تولید موشک در لبنان و سوریه با دقت بسیار بالا و همچنین تلاش‌های ایران برای تبدیل سوریه به پایگاه پرتاب موشک ضد رژیم صهیونیستی می‌داند

این مرکز صهیونیستی می‌افزاید که جنگ گسترده در منطقه می تواند در نتیجه یک تنش غیر عمد ایجاد شود که از جمله آنها می‌توان به حمله اسرائیل به لبنان یا سوریه اشاره کرد.

این دو کارشناس صهیونیسم می‌گویند که ممکن است اسرائیل در شرایط کنونی بتواند تسلیم واقعیت‌های منطقه‌ای شده و افزایش قدرت نظامی سوریه و متحدانش را بپذیرد. اما این اتفاق باعث وقوع جنگی سخت‌تر در آینده می‌شود. جنگی که به پیش‌بینی کارشناسان صهیونیست در سال ۲۰۲۵ واقع خواهد شد

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *