پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹ بعد از ظهر به وقت تهران

پیشنهادی به شهردار تهران برای انتخاب همسرش ندادیم

رئیس دانشگاه الزهرا (س) می‌گوید همسر شهردار تهران را برای گرفتن پستی در شهرداری به وی پیشنهاد نکرده است.

 اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,قالیباف

هفته گذشته بود که شهردار تهران در مراسم تودیع و معارفه چند تن از معاونان خود درباره فیش حقوقی خود و همسرش توضیحاتی داد.

محمدباقر قالیباف در این مراسم به فعالیت همسرش در شهرداری اشاره کرد و گفت: «سازمان فرهنگی و هنری به صورت هیأت امنایی اداره می‌شود و من به عنوان شهردار عضو این هیأت امنا هستم و در سال‌های قبل پیشنهاد شد که به دلیل جنس مأموریت‌ها یک زن در هیأت امنای این سازمان فعالیت کند و خانم‌ها خزعلی و نوبخت که همسرم را از دانشگاه الزهرا(س) می‌شناختند، همسرم را پیشنهاد دادند.»

او البته گفت که همسرش در شهرداری به صورت صلواتی کار می‌کند. این اظهارنظرهای شهردار تهران بود که موجب شد تا رئیس دانشگاه الزهرا (س) به آن واکنش نشان دهد.

انسیه خزعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» اظهارات شهردار تهران درباره انتصاب همسرش در هیأت امنای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری را تکذیب کرد.

او گفت: «این موضوع اصلاً صحت ندارد و من خانم آقای قالیباف را برای هیأت امنای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران معرفی نکرده‌ام. اصلاً نمی‌دانم چرا آقای قالیباف چنین حرف کذبی را در جمع اصحاب رسانه مطرح کرده‌اند.»

وی افزود: «حتی درباره ادعای آقای قالیباف با خواهرم هم صحبت کردم و ابتدا فکر کردم این موضوع را خواهرم مطرح کرده است که او هم حرف‌های آقای قالیباف را تکذیب کرد. حتی در همین سال‌هایی که بنده در دانشگاه مسئولیت دارم ارتباط خاصی با خانم مشیر نداشتیم و خانم آقای قالیباف حتی در دانشگاه تدریس هم نمی‌کند. ایشان فقط از فارغ‌التحصیلان دانشگاه الزهرا(س) هستند.»

او به مشکلات این دانشگاه با شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: «چند باری حتی خواستیم با خانم مشیر ارتباط برقرار کنیم و مشکلاتی که شهرداری برای تنها دانشگاه دختران کشور ایجاد کرده است را از طریق این خانم به آقای قالیباف برسانیم که در این باره هم موفق نشدیم.»

به گفته خزعلی، در این سال‌ها دانشگاه الزهرا(س) مورد بی‌مهری شهرداری تهران واقع شده است. رئیس این دانشگاه می‌گوید امیدواریم حالا حداقل آقای قالیباف صدای ما را بشنود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *