پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷ بعد از ظهر به وقت تهران

پیرایشگر مبتکر ایرانی؛ همزمان با ۲۲ قیچی موی سر را کوتاه می کند! +تصاویر

پیرایشگر حرفه ای کشورمان ، قصد دارد تا هنر خود را در کتاب رکورد های گینس به ثبت برساند!

پیرایشگر مبتکر، خلاق و نوآور مصصم است مهارت منحصر به فرد خود را که عبارت است از کوتاه کردن موی سر با استفاده از دو دست به صورت همزمان و بیشتر از ۲۲ قیچی در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.
خبرگزاری فارس: در دنیایی که هر لحظه اطلاعات آن آپدیت و به روز می‌شود باید در چنین فضایی افراد و صاحبان مهارت نیز طرح کسب و کار خود را با نوآوری‌ها و خلاقیت‌های جدید عرضه کنند تا در فضای رقابتی امروز بتوانند خود را به عنوان صاحب یک سبک، ایده و یک طرح جدید و نو معرفی کنند.
پدرام محمدیان

در دنیای دیجیتال صفر و یک زندگی می‌کنیم و رسانه‌ها به نوعی ما را تحت تاثیر قرار داده‌اند و در این میان شنیدن اخبار جالب و شگفت‌انگیز ما را به دیدن و شنیدن چنین اخباری مشتاق‌تر می‌کند.

یکی از این  اخبار جالب شنیدن مهارت و نوآوری یک پیرایشگر خلاق و مبتکر تبریزی است که با دو دست و به طور همزمان و با استفاده از تعداد قیچی‌های زیاد اقدام به کوتاه کردن موی سر مشتریان خود می‌کند.

پدرام محمدیان یک پیرایشگر مردانه تبریزی است که با ثبت این ابتکار و خلاقیت، با تلاش، تمرین و جدیت زیاد در صدد است این مهارت خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

اگر یک پیرایشگر مردانه با یک دست اقدام به کوتاه کردن موی سر مشتریان خود می‌کند این کار یک روش سنتی و معمولی است، اما وقتی همزمان با دو دست و چند قیچی این کار را انجام می‌دهد این روشی جدید و سبک خاصی است که پدرام محمدیان توانسته است آن را برای اولین در دنیا  به نام خود ثبت کند.

محمدیان که اصالتاً یک تبریزی است، یک پیرایشگر مردانه بوده و در حال حاضر در تهران مشغول به فعالیت است که به سبب ایجاد ابتکار، خلاقیت و نوآوری در کار و حرفه خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی در گفت و گو با خبرنگار  فارس در تبریز طرح و ایده شکل گیری نوآوری در کوتاه کردن موی سر با دو دست و چند قیچی را به زمانی اشاره می‌کند که با یک دست اقدام به کوتاه کردن مو کرده و متوجه می‌شود سمت چپ با سمت راست مو تطبیق و هارمونی لازم را ندارد بنابراین به این نتیجه می‌رسد که سمت چپ را باید با دست چپ کوتاه کرد. مدتی به طول انجامید تا بالاخره این ایده و نوآوری جدید به منصه ظهور می‌رسد.

او ابتدا در سال ۱۳۸۲ برای اولین بار در کشور دست به یک ابتکار زد و موی مشتریان خود را با استفاده از دو قیچی و همزمان با دو دست کوتاه می‌کرد که این امر  باعث شناخته شدن وی گردید.

این پیرایشگر خلاق، در همان سال موفق به کسب لوح‌های تقدیر جداگانه از رئیس اتحادیه شمیرانات و رئیس اتحادیه تهران شد و عنوان نوآورترین، فنی‌ترین و بااخلاق‌ترین پیرایشگر کشورمان را در مسابقات پیرایشگرى کشوری کسب کرد.

او بعد از کسب این موفقیت‌ها در سال ۸۴ درصدد بر می‌آید تا این طرح و ایده خود را در اداره ثبت اختراعات استان تهران ثبت کند، مسئولان مربوطه در جواب او ، هر چند ابتکار، خلاقیت و نوآوری به همراه مهارت دست را در آن تاکید داشته‌اند ولی آن‌را در زمره ثبت اختراعات تلقی نکرده‌اند.

او بعد از این مرحله به تلاش برای ثبت نوآوری خود در کتاب رکوردهای گینس در تاتنهام انگلستان اشاره کرده و می گوید: هیئت داوران گینس پس از بررسی نهایی خلاقیت و نوآوری وی را تبریک گفته و او را تحسین کرده‌اند؛ همچنین او را به عنوان نوآورترین پیرایشگر جهان در سال ١٣٨۵ انتخاب می‌کنند.

محمدیان بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله دایره فعالیت‌های خود را گسترش داد و پس از آن با استفاده از تعداد قیچی‌های زیاد به انجام این کار پرداخت به گونه‌ای که با هشت قیچی و با استفاده از دو دست که چهار قیچی در یک دست و چهار قیچی در دست دیگر موی مشتریان خود را کوتاه می‌کرد.

محمدیان جزء چهار پیرایشگر مطرح دنیاست که در کنار پیرایشگر آمریکایی که با استفاده از آتش موی سر را کوتاه می‌کند، پیرایشگر ترکیه‌ای که با قیچی و با کمک پا موی سر کوتاه می‌کند و پیرایشگر هندی که با استفاده از دهانش موی سر را کوتاه می‌کند، نام خود را به رخ کشیده و خود را به دنیا معرفی می‌کند.

مطمئناً او چهره نام آشنایی برای ایرانیان است برای این که شرح ابتکارات، خلاقیت ها و نوآوری های او از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده است. برنامه‌های این پیرایشگر خلاق و نوآور برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ از شبکه خبر به‌روی آنتن رسانه ملی رفته است.

محمدیان  سال ۱۳۸۸ را سالی پربار و موفق برای خود در رسانه ملی و در عرصه پیرایشگری می داند چرا که برنامه های وی از  شبکه های یک، دو، سه ، چهار، تهران  و همچنین شبکه جام جم پخش شده‌اند. او نقش رسانه ملی در موفقیت‌ها و افتخارات کسب شده را چشمگیر دانست.

محمدیان همچنین در سال ۱۳۸۹ در برنامه “به خانه بر می‌گردیم” اقدام به کوتاه کردن مو کرده است و در سال ۱۳۹۰ در برنامه “تو  کی هستی”  کوتاه کردن موی سر با ۲۲  قیچی همزمان با ۲ دست را به نام خود ثبت می‌کند و پس از آن تجربه جدیدی را در کارنامه فعالیت‌های مهارتی و شغلی خود به ثبت رساند.

این پیرایشگر مبتکر تعصب خاصی به کشور و میهن خود دارد و پخش برنامه‌های او از شبکه‌های ملی داخلی اولویت اول او برای دیده شدن پخش خلاقیت‌ها، مهارت‌ها و نوآوری‌های اوست.

محمدیان با اشاره به این که تمام حقوق مادی و معنوی این نوآوری‌ها و ابتکارات فقط متعلق به خود اوست از اقدام برخی افراد که در اقصی نقاط جهان، خلاقیت و نوآوری‌های وی را به نام خود اعلام می‌کنند اظهار ناراحتی کرد.

وی تمام افتخارات کسب شده را متعلق به یکایک ملت بزرگ و شریف ایران و شهر تبریز می‌داند.

محمدیان با تصریح و تاکید بر این که ثبت رکورد این ابتکار در گینس یکی از اقدامات مهم او در این عرصه است خاطرنشان کرد : در حال حاضر مصمم  هستم با جدیت، تلاش و ممارست بسیار این  مهارت، خلاقیت  و نوآوری خود را  با تعداد قیچی‌های زیاد در جهت اعتلای ایران و ایرانی در کتاب رکوردهاى جهانى گینس به ثبت برسانم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *