چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱ بعد از ظهر به وقت تهران

پیام های تبریک چهره های سرشناس به روحانی

حجت الاسلام حسن روحانی با اکثریت آرای مردم برای دومین بار به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم انتخاب شد، در این بخش پیام های تبریکی که از سوی شخصیت های مهم برای ایشان ارسال شده است را مشاهده می کنید.

 http://img1.tebyan.net/Big/1395/09/11874911041781691843317403191516711862.jpg

تبریک رئیس جمهور عراق به روحانی

فواد معصوم رئیس جمهور عراق با ارسال پیامی به حسن روحانی انتخاب مجدد وی را تبریک گفت.

به گزارش مهر به نقل از السومریه، فواد معصوم رئیس جمهور عراق با ارسال پیامی به حسن روحانی انتخاب مجدد وی را تبریک گفت.

در بیانیه ریاست جمهوری عراق آمده است: فواد معصوم رئیس جمهور عراق در پیامی تبریکی به حسن روحانی انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ایران را برای دوره جدید تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت و برای ملت کشور دوست یعنی ایران پیشرفت و سربلندی آرزو کرد.

وی تاکید کرد: جناب حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران محترم، صمیمانه ترین تبریکات را به سبب انتخاب مجدد شما به ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک می گویم و این مناسبت خوبی برای تاکید تمایل ما برای اقدام مشترک برای تقویت روابط دوجانبه میان دو همسایه و توسعه آن به نحوی که به نفع دو ملت کشورهای دوست باشد و در امنیت و ثبات منطقه ما موثر باشد، است. برای جنابعالی آرزوی موفقیت و برای ملت دوست یعنی ایران پیشرفت و سربلندی آرزو می کنم.


“نبیه بری” پیروزی روحانی را تبریک گفت

رئیس پارلمان لبنان در پیامی پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را به ایشان تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزرای رسمی لبنان (NNA) نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان انتخاب دوباره حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران را به ایشان تبریک گفت.

وی در ادامه پیروزی حسن روحانی را جشن بزرگ دموکراسی توصیف کرد و گفت: ما بسیار خوشحال هستیم و اعتماد دوباره ملت ایران به شما را تبریک می‌گوییم.


تبریک سردار دهقان به روحانی

وزیر دفاع با انتشار پیامی از حضور بی نظیر، وحدت بخش و دشمن شکن ملت آگاه، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در تعیین سرنوشت کشور قدردانی کرد.

به گزارش مهر به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با انتشار پیامی با قدردانی از حضور بی نظیر، وحدت بخش و دشمن شکن ملت آگاه، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در تعیین سرنوشت کشور تصریح کرد: این حضور حماسی پاسخی به دعوت و توصیه مقام معظم رهبری، تضمین کننده قدرت و امنیت کشور، وفاداری و اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری ایران و تکرار حماسه ای بزرگ و افتخار آفرین در عرصه های حضور و مقاومت است.

دهقان همچنین با تبریک انتخاب حجت الاسلام حسن روحانی به وی و ملت رشید ایران گفت: اعتماد مجدد و رای دوباره مردم به رئیس جمهور منتخب نشان داد، راهی که دولت یازدهم برای پیشرفت و تعالی کشور در پیش گرفته است همچنان مورد تایید و پشتیبانی قاطبه ملت ایران قرار دارد که باید در دولت دوازدهم با شتاب بیشتری تداوم یابد.

در بخش پایانی پیام وزیر دفاع آمده است: رقابت انتخاباتی پایان یافته و امروز آغاز فصل همدلی، وحدت، انسجام ملی و کار و تلاش جهادی و جهشی برای تحقق مطالبات به حق ملت ایران و رسیدن به افق های سند چشم انداز بیست ساله کشور و در یک کلام تحقق آرمان های رهبر عزیز انقلاب، امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.


پیام تبریک طیب‌نیا به روحانی

وزیر اقتصاد در پیامی اظهار کرد: حضور کم سابقه و شگفتی ساز مردم عزیز ایران در صحنه پر شور و شعور دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پشتوانه بی بدیل و گرانسنگی است که همه باید آن را قدر دانسته و پاس بداریم.

به گزارش ایسنا، علی طیب‌نیا در پیامی درباره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: این مشارکت تاریخ ساز مردم و رای قاطع آنها سرمایه ای بزرگ برای دولت دوازدهم و در راس آن جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور منتخب مردم خواهد بود.

بدون تردید برنامه ها و مدیریت جناب آقای دکتر روحانی طی چهار سال گذشته در ایجاد تعامل سازنده با جهان و برقرای آرامش در روابط خارجی کشور از یک سو، و فراهم نمودن ثبات و آرامش در اقتصاد کشور و همچنین بازسازی سرمایه های اجتماعی موجب گردید تا مجددا ملت بزرگوار ایران به ایشان اعتماد نماید و با خلق رویدادی بی نظیر و حماسه ای شکوهمند در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ به استمرار رویکرد و ادامه برنامه های ایشان رای قاطع دهند.

این رای آگاهانه مردم و درک مناسب از شرایط دولت یازدهم و خدماتش در حالی که کشور از مشکلات ساختاری و مصایب باقی مانده از دوران تحریم رنج می برد پیام امید بخشی برای خدمتگزارانشان دارد.

اینجانب ضمن قدردانی خاضعانه و خالصانه از ملت شریف و بزرگ ایران برای رقم زدن چنین حماسه تاریخی، این حضور و اعتماد ملی مردم را به محضر رهبر معظم انقلاب تبریک عرض نموده و کسب یکی از بالاترین آراء تاریخ انتخابات ریاست جمهوری ایران را به حضور جناب آقای دکتر روحانی تبریک عرض می گویم.


تبریک وزیر خارجه انگلیس به روحانی

وزیر خارجه انگلیس در پیامی پیروزی مجدد روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفت.

به گزارش مهر به نقل از بی‌بی‌سی، بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس در پیامی انتخاب مجدد حسن روحانی به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

وزیر خارجه انگلیس در این باره اعلام کرد که در جریان دور اول ریاست جمهوری روحانی پیشرفت‌ هایی در روابط دو کشور ایجاد شد.

بوریس جانسون همچنین از رئیس جمهور ایران خواست تا به همکاری با جامعه بین المللی ادامه دهد.


تبریک رئیس جمهور چین به روحانی

رئیس جمهور چین با ارسال پیامی، انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور تبریک گفت.

به گزارش تسنیم به نقل از شینهوا، شی جین پینگ رئیس جمهور چین امروز شنبه با ارسال پیامی برای همتای ایرانی خود، انتخاب مجدد وی را به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفته است.

رئیس جمهور چین در این پیام تاکید کرد: ایران طی چهار سال گذشته در دوره ریاست جمهوری حسن روحانی به پیشرفت های اقتصادی و اجتماعی جدیدی دست یافته است و روابط چین و ایران نیز به لطف تلاش های مشترک دو کشور، ارتقا و توسعه یافته است.

رئیس جمهور چین ضمن اشاره به سفر ژانویه ۲۰۱۶ خود به تهران و مذاکرات مفصلی که با روحانی داشته، افزود: ما به توافقات مهمی در خصوص روابط دوجانبه دست یافتیم و دو کشور رسما روابط راهبردی جامعی را ایجاد کرده اند.

وی در پایان تصریح کرد: من اهمیت زیادی برای توسعه روابط چین و ایران قائل هستم و امیدوارم با همکاری رئیس جمهور ایران روابط راهبردی و جامع ایران و چین را بیش از گذشته، توسعه دهیم.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *